Gå til innhold

That's Write. Komplett.no ukens tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. Jeg var da så dum at jeg kjøpte denne pakken med 100 dvd-plater. Jeg hadde kjøpt 60 that's write plater fra komplett for 3 mnd'er siden og de fungerte perfekt. Men nå har jeg brent 12 dvd plater med disse nye. 7 av dem ble feilbrenning på. Ifølge komplett så kan jeg ikke levere resterende dvd-platene og at jeg måtte ta kontakt med that's write via mail, slik at skulle sende meg erstatningsplater. Har sendt mail og fikk til svar at jeg måtte oppgradere firmwaren til nec 1300A. Noe jeg gjorde. Men det hjalp ikke. Som sagt så var de første that's write platene helt greie. Har aldri hatt feilbrenning med noen plater med denne brenneren før nå. Ligg langt unna sier jeg... Skal prøve å levere platene til komplett likevel jeg. Gidder ikke å ha søppel liggende på rommet mitt.

Lenke til kommentar
Jaja. Jeg var da så dum at jeg kjøpte denne pakken med 100 dvd-plater. Jeg hadde kjøpt 60 that's write plater fra komplett for 3 mnd'er siden og de fungerte perfekt. Men nå har jeg brent 12 dvd plater med disse nye. 7 av dem ble feilbrenning på. Ifølge komplett så kan jeg ikke levere resterende dvd-platene og at jeg måtte ta kontakt med that's write via mail, slik at skulle sende meg erstatningsplater. Har sendt mail og fikk til svar at jeg måtte oppgradere firmwaren til nec 1300A. Noe jeg gjorde. Men det hjalp ikke. Som sagt så var de første that's write platene helt greie. Har aldri hatt feilbrenning med noen plater med denne brenneren før nå. Ligg langt unna sier jeg... Skal prøve å levere platene til komplett likevel jeg. Gidder ikke å ha søppel liggende på rommet mitt.

Dårlig av komplett å sende deg til produsenten. Å så ser du at de alltid har en unnskyldning. Send de til komplett å få de til å gi deg noe som kan brukes til å lagre data på. Lykketil

Lenke til kommentar
(lerkol @ 03/11/2004 : 10:40) De har eProformance 8x dvd+r til samme pris også. Det mest geniale er jo at mange av oss slipper porto siden vi bare kan stikke innom butikken enten i Oslo eller Trondheim.

Med falske mediakoder i omløp, er det noen som har kjøpt disse og testet ?

Er jo veldig billig.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Er det noen som har sjekket produsenten med f.eks DVD Identifier?

 

De That`s write dvd-r platene jeg brente 5 februar i år med Nec-ND-1300A har ihvertfall alt for høye feilverdier og er uleselig etter 3500 MB.

Dette var Vanguard plater.

 

Jeg ser at tilbudet er over nå, men til fremtidig skrekk og advarsel:

 

DQT-TW-4XVanguardBrentpnec1300.png

 

For de som ikke skjønner helt hva dette betyr så bør ikke

PI-feil maksimum overstige 280.....

 

Du trenger ikke akkurat doktorgrad i dvd brenning eller 200 i IQ for å skjønne at disse platene uansett pris er en dårlig investering.

Lenke til kommentar
Morti Skrevet 09/11/2004 : 12:40 Platene har fungert helt knirkefritt for meg.... aldri brent en eneste feil hittil.. 

 

Kjøpte 100 eProformance på ID data i dag. Brant dem på 12x på Plextor 712.

Resultatet ble ikke imponerende.

PIE max 235, avg. 2,28, total 325925. Klar stigning fra 2,5 GB.

Har siste bios og plextool 2,18 så det skulle ikke være mere å oppdatere.

Litt skuffet. Skal prøve på 8x også.

Bruker Nero 6.6. La merke til at tidsmerkeringen for gjennstående tid nådde 0 ca 1,5 min før brenningen var ferdig.

 

ePro8x@12x.jpg

 

Arne M

Endret av Arne M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...