Aldrack Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hvordan fungerer egentlig Rome i multiplayer? Er det kun selve krigsdelen som blir spilt, eller bygger hver spiller sitt eget "rike"? Har hørt det er mye krøll med denne delen av spillet, er det verdt å kjøpe det kun for multiplayer? Cheers!
Gjest member-60584 Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 MP er som custom battle bare mot folk. ja spillet er verdt å kjøpe bare for MP, liker MP mye bedre enn campaign. det som gjør campaign dårlig er at det er så jævlig gørr å spille mot AIen... liker RTS delen langt bedre enn turn based strategy delen.. mest pga AIen...
TSP Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Men jeg har nå jeg hørt at AIen i dette spillet er mye bedre enn andre spill stemmer ikke det da ? Eller har de først og fremst satset på AIen i kampmodusen Hilsen en som ennå ikke har spillet...
Bluebeans Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Er iallfall kjempegøy på LAN, har aldri prøvet det over internett.
ZlummGlumm Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 LAN er sabla morro. Men internet har me alderi giddi å prøva... prøvde shogun for en stund sia.. det lægga så sinnsykt. Så jeg tviler på at Rome er no beir. Er også redd for at internet er full av folk som bare bruker det "beste"
Aldrack Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Det blir ikke fort ensformig da? Med bare krigsdelen av spillet.. (Jeg bare spør..)
Gjest member-60584 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 ensformig? i så fall er det like ensformig som alle andre spill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå