since91 Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Når jeg trykker på startfilen til need for speed underground kommer det opp ein error hvor det står: Speed.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Hva er galt?
since91 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Nei, kopiert , men hva er problemet? Har vel ikkje noe med det å gjera? Funker på ein annan pc
tor_erik Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Bare kjøp spillet du, så skal det nok gå så fint så.
since91 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Må jeg slå av noe feilmeldinger i windows eller noe?
atrax Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Du har rett og slett fått erfare hva kopisperrer er godt for.
since91 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 (endret) Ja, men jeg vet det går ann å slå av de sperrene hvordan gjør man det? (Er ikke helt sikker om dette er lov å snakke om, så beklager visst det ikke er det) Endret 1. november 2004 av Jonatan777
Dʋgɢtung Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Man kan ikke slå av sperrene. De er koder inni exe-filen som oftest. Det finnes måter å gå rundt dem på, men det er ikke lov. Leste du ikke retningslinjene da du joinet HW.no-nettverket?
TRS Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Man kan ikke slå av sperrene. De er koder inni exe-filen som oftest. Det finnes måter å gå rundt dem på, men det er ikke lov. Leste du ikke retningslinjene da du joinet HW.no-nettverket? ser ut til at det desverre er noen som ikke gjør det
Windoge Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Nei, kopiert , men hva er problemet?Har vel ikkje noe med det å gjera? Funker på ein annan pc Vi bidrar desverre ikke med hjelp til spill som ikke er orginale på dette forumet. At din Speed.exe fil ikke fungerer kommer nok av kopibeskyttelse, eller bare dårlig kvalitet på din ulovelige utgave. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg