Gå til innhold

Finnes det bilspill ala Grand Turismo på PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo need for speed underground da. Selv om det ikke er det samme på langt nær. Men nå er det ikke lenge til NFSU2 kommer! Kanskje det er mere lagt opp til det da :)

Skrevet

NFSU er jo ikke i samme gate engang. Det finnes en "blåkopi" av det første GT-spillet til PC. Det ser med andre ord litt utdatert ut nå. Navnet er "Sega GT". Ellers vil jeg vel kanskje foreslå NFS Porsche Unleashed. Gammelt, men godt.

Skrevet

NFSU er jo et Arcade bilspill.

Han er vel ute etter realistiske racing spill.

Jeg kommer ikke på noen nå, men Toca race driver 2 er vel et ordentlig spill.

GTR er også bra, men dette er vel rene racing spill.

Skrevet
Altså bilspill hvor man kjøper biler, trimmer de osv.

Vet ikke hva jeg skal tolke av det spørsmålet der jeg. Mener han: "Jeg vil ha et realistisk bilspill" eller mener han: "Jeg vil ha et bilspill der jeg kan kjøpe og trimme forskjellige biler"

For å forenkle svaret mitt litt kan jeg jo godt bare svare "Nei det finnes ingen lignende spill til pc"

Men jeg tenkte jeg kunne gi han litt alternativer.

Skrevet

Jeg kan anbefale

Street legal racing redline

Er ikke helt i samme gate som gt men du kan trimme/bygge egene motorere

Style biler m.m

Skrevet

Vel, jeg er nok ute etter noe litt mer realistisk ja, og da er NFSU langt unna målet for å si det sånn. Poenget er at jeg vil ha noe som er realistisk OG hvor jeg kan trikse en del med bilene, ergo trimme de. NFS Porsche Unleashed vil jo passe bra, bortsett fra at jeg har det og har spilt det en del :)

Skrevet

litt offtopic kanskje, men mener at NFS Porsche er det beste nfs spillet som er laget.

ontopic, så tror jeg alternativene er heller labre når det kommer til GT alternativer til pc. Desverre.

Skrevet

Andre muligheter er de to Street Legal-spillene. Langt bedre system for trimming/styling enn hva NFSU har, men spillene er dessverre litt buggete. Krever i alle fall patching. Kan være vanskelig å få tak i også.

Skrevet (endret)

Live For Speeder det mest realistiske bilspillet til pc.

Det kan anbefales på det sterkeste.

Ikke trimming der, men der er setup av biln det vesentlige.

Endret av CHB3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...