Gå til innhold

Skjerm Flimmer ?!?!?! Hva i f... er dettte ?:\


Zary

Anbefalte innlegg

Det kommer forstyrelser opp på skjermen min, sånn som at det skulle være et mob signal som var tatt inn-- Å det har jeg heletia nå, er ikke konstant.. Men kommer fram nå og da.. Bare litt å litt.. jævlig irriterende å fustrerende..:\

 

Har fått meg GeForce 6800 GT, kan det være nye kortet ? Eller er det min flatron som ikke takler dette.. Har satt hz på 100 nå, og om jeg setter den ned så blir det værre.... Da er det som en vannoverflate på siden av skjermbilde, bølger "lzm" --

 

Noen som aner hva det kan være ?

 

På forhånd takk :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså her er storyen.. Jeg kjøpte meg nytt skjermkort GeForce 6800 Gt blabla..

Det funket da fedt det :D Men så stakk jeg på lan til en kompis, og der fant jeg ut.. "hmm, hva med noen helt færske driver :>" Så fikk jeg anbefalinger om 66.81. Så jeg laste ned dem fra grur3d.com.. Gikk fint etter oxo, men så skjedde det..

 

Lørdag startet jeg pcn å da var det akkurat som en forstyrelse på skjermen, det var som at den ikke takla et eller annet.. Krympa litt inn å slikt.. Og skurra som når en moped ruser ved din "hige tech" antenne :p Jeg hadde fra før satt vertical sync off.. Så jeg satte default hz til 85hz i 1280x1024. Det takler skjermen, vel ble litt bedre.. Men det var skurring enna. Så kom jeg hjem igår, samme da også ... var litt være.. MEN idag, når jeg kom hjem helt galent :\ Skjembildet buer seg inn og ut.. og det er irritasjon i den.. Så gamet jeg litt cs, og da slo skjermen seg av å ble svar med GRØNN pære..

 

Er dette et driver prob ? Er det pga hz ? Eller kan det være KONTAKTEN mellom skjerm å skjermkort som er litt bøg ?

 

På forhånd takk :]

Lenke til kommentar

Nuh fant jeg faktisk ut at det var skjermen :\ Sitter nå med min 17" fargeskadde Crt skjerm-.-

 

Jaja, blir ikke ny skjerm før neste lønn da :\ aka NESTE fredag--

 

Btw du hakke noen tips Øivind Dahle om CRT skjermer ? hakke så mye penger så vil ha KVALITET forran lettvinthet :p 2-3k har eg sikekrt.. Er det lønt med CRT eller lurt med LCD ?

 

mVh meG

Lenke til kommentar

Hmm... Har tenkt å få tak imeg Samsung syncmaster 959nf. Men finnes den ikke i norske butikker enna ? eller ?!-.- Kjenner en kompis som har nettshop nuh, får høre om han har den .. Eller blir det sikkert en mindre modell av Smasung Syncmaster-.-

 

Men takk allle for svar å veiledning :]

Lenke til kommentar
Hmm... Har tenkt å få tak imeg Samsung syncmaster 959nf. Men finnes den ikke i norske butikker enna ? eller ?!-.- Kjenner en kompis som har nettshop nuh, får høre om han har den .. Eller blir det sikkert en mindre modell av Smasung Syncmaster-.-

 

Men takk allle for svar å veiledning :]

Ser ut som den er på vei ut av markedet :( Tok nesten 2mnd før jeg fikk min når jeg bestilte tidligere i høst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...