Gå til innhold

desert combat virker ikke


Anbefalte innlegg

når jeg starter en bane dekkes nesten hele skjermen av en grå firkant hvor det står noe rart noe om vote_map og masse rart. Det går fint an å gå rundt om kring å kjøre fly å sånn, men jeg klarer bare å se noe på en tiendedel av skjermen. dette er skikkeli irriterende :cry::thumbdown::nei:

 

Er det noen som har noen råd/forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg starter en bane dekkes nesten hele skjermen av en grå firkant hvor det står noe rart noe om vote_map og masse rart. Det går fint an å gå rundt om kring å kjøre fly å sånn, men jeg klarer bare å se noe på en tiendedel av skjermen. dette er skikkeli irriterende :cry::thumbdown::nei:

 

Er det noen som har noen råd/forslag??

Kanskje fordi du har en cracket versjon av BF ??

hehe

 

Link!

Lenke til kommentar

Hærregud folk!

For meg virker det som at alle spøsmål som bruker X ikke kan svare på blir besvart "ja du har sikkert cracka battlefield" eller "sånn gjør cracken"

 

Hvis dere ikke VET hva som er feil, eller kan komme med noe konstruktivt, så prøv å hold det for dere selv.

Man kunne nesten sette opp auto-reply her på forumet "ja du har sikkert cracka"

 

mVh Irritert Croyfer :nei:

Lenke til kommentar
Hærregud folk!

For meg virker det som at alle spøsmål som bruker X ikke kan svare på blir besvart "ja du har sikkert cracka battlefield" eller "sånn gjør cracken"

 

Hvis dere ikke VET hva som er feil, eller kan komme med noe konstruktivt, så prøv å hold det for dere selv.

Man kunne nesten sette opp auto-reply her på forumet "ja du har sikkert cracka"

 

mVh Irritert Croyfer  :nei:

hehe..ta det med ro Croyfer, ta deg en prozac og len deg godt tilbake (litt slem spøk :whistle: )

 

 

Hele greia var ment som spøk, ellers så hadde jeg ikke skreve "hehe" på slutten vettu :p

 

Men seriøst, kanskje du(trådstarter) skulle ha prøve å re-installere hele greia.(som tidligere nevnt)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Hærregud folk!

For meg virker det som at alle spøsmål som bruker X ikke kan svare på blir besvart "ja du har sikkert cracka battlefield" eller "sånn gjør cracken"

 

Hvis dere ikke VET hva som er feil, eller kan komme med noe konstruktivt, så prøv å hold det for dere selv.

Man kunne nesten sette opp auto-reply her på forumet "ja du har sikkert cracka"

 

mVh Irritert Croyfer  :nei:

hehe..ta det med ro Croyfer, ta deg en prozac og len deg godt tilbake (litt slem spøk :whistle: )

 

 

Hele greia var ment som spøk, ellers så hadde jeg ikke skreve "hehe" på slutten vettu :p

 

Men seriøst, kanskje du(trådstarter) skulle ha prøve å re-installere hele greia.(som tidligere nevnt)

Jeg mente ikke bare deg - jeg snakka til alle de som skriver på forumet her - jeg ser trenden at folk skylder på "crack" hele tia... Faktisk ganske irriterende når man sitter og VET at enkelte bugs og artifacts ikke skyldes crack, men ikke får lov til å si fra om det på forumet...

 

Til trådstarter:

 

Last ned 1.6 og 0.7 og DC_Final og innstaller de i følgende rekkefølge. Spill med original-plata di, og du vil IKKE få noen problemer.

 

->punktum<-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...