Gå til innhold

Hva er din favorittbil i GTA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer i grunn helt an på formålet.

Helikopteret er å foretrekke for lang-transport, men det kjøretøyet som er morsomst er freeway-syklene..

Skrevet

Finnes det lastebil der? Har den isåfall vogner? Det høres litt sært ut, men jeg er litt irritert på GTA III og Vice City fordi de ikke hadde vogner til lastebilene :p

Traktor og gressklipper høres også artig ut.

Skrevet

Synes den super-raske motorsykkelen jeg fikk tak i San Fierro var veldig bra. Den er sikkert rundt i Los Santos også, men det har jeg ikke sjekket. Går hvertfall styggfort på motorveien med den :D

Skurtreskeren var også ganske underholdende, men den er ikke noe man kjører rundt med midt i byen :)

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet (endret)

Jeg har nettopp funnet mitt favorittkjøretøy: Monster i San Andreas! :w00t:

Den er helt vill! :!:

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet
Finnes det lastebil der? Har den isåfall vogner? Det høres litt sært ut, men jeg er litt irritert på GTA III og Vice City fordi de ikke hadde vogner til lastebilene :p

Traktor og gressklipper høres også artig ut.

ja det går det,

Skrevet
BMX!! Sinnsykt gøy det er å kjøre på motorveien i feil fil med den!

Du kan få faktisk stor fart med den. Han er en skikkelig sterk og trent kar han. Ossen ville det gå med han i Tour de France!! Han hadde knust Lance! :!:

Skrevet
BMX!! Sinnsykt gøy det er å kjøre på motorveien i feil fil med den!

Du kan få faktisk stor fart med den. Han er en skikkelig sterk og trent kar han. Ossen ville det gå med han i Tour de France!! Han hadde knust Lance! :!:

:!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...