Sigga Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hva er din favoritt bil/fly/båt/kjøretøy i GTA? Samme hvilken versjon. Min er crosseren i GTA:VC.
Musty Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 kommer i grunn helt an på formålet. Helikopteret er å foretrekke for lang-transport, men det kjøretøyet som er morsomst er freeway-syklene..
Duval Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Finnes det lastebil der? Har den isåfall vogner? Det høres litt sært ut, men jeg er litt irritert på GTA III og Vice City fordi de ikke hadde vogner til lastebilene Traktor og gressklipper høres også artig ut.
Passasjer Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Mitt overall favoritt kjøretøy: Sanchez! Ingenting slår å crosse med en Sanchez i fjellene i GTA:SA!
Dʋgɢtung Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Synes den super-raske motorsykkelen jeg fikk tak i San Fierro var veldig bra. Den er sikkert rundt i Los Santos også, men det har jeg ikke sjekket. Går hvertfall styggfort på motorveien med den Skurtreskeren var også ganske underholdende, men den er ikke noe man kjører rundt med midt i byen
Sigga Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Hvorfor ikke?? Tror de fleste viker for deg da.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg har nettopp funnet mitt favorittkjøretøy: Monster i San Andreas! Den er helt vill! :!: Endret 31. oktober 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB
And.rs Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Finnes det lastebil der? Har den isåfall vogner? Det høres litt sært ut, men jeg er litt irritert på GTA III og Vice City fordi de ikke hadde vogner til lastebilene Traktor og gressklipper høres også artig ut. ja det går det,
Alastor Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 PCJ-900 (eller noe lignende) er jo den feteste motorsykkelen. Ellers så er XXX-350 en fet racer, samme er Banshee og Super GT.
maradona Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 BMX!! Sinnsykt gøy det er å kjøre på motorveien i feil fil med den!
h00v3r Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 BMX!! Sinnsykt gøy det er å kjøre på motorveien i feil fil med den! Du kan få faktisk stor fart med den. Han er en skikkelig sterk og trent kar han. Ossen ville det gå med han i Tour de France!! Han hadde knust Lance! :!:
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 BMX!! Sinnsykt gøy det er å kjøre på motorveien i feil fil med den! Du kan få faktisk stor fart med den. Han er en skikkelig sterk og trent kar han. Ossen ville det gå med han i Tour de France!! Han hadde knust Lance! :!: :!:
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Likte godt den jeg fikk når jeg vant "Wu Zi mu" kappløpet
Dʋgɢtung Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Har nå funnet et nytt favorittkjøretøy; GT Sport eller hva det nå enn var. Den gule bilen på flyplassen i San Fierro. Råskinn
Prikkus Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 GTA:VC Den svarte bilen med stor spoiler. Heter Deluxo, den e rask Finner den i bil senteret
And.rs Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Likte godt den jeg fikk når jeg vant "Wu Zi mu" kappløpet fikk amn bil da Det fikk ikke jeg med meg
OscarWoHA Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg elsker å kjøre trailer. Da er Road Train min favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå