mark Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) #emnetittel endret slik at den beskriver topicet bedre# jeg får bare ikke til Life is a Beach den ********** dansinga! hva har den i Grand Theft Auto å gjøre trenger tips på hvordan jeg skal klare dritten... meste jeg har fått er 2300 poeng... Endret 4. november 2004 av It's me Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Er bare å trykke på den knappen du skal trykke på når den kommer inn i ringen, vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg stresset også med den, men etter litt øving klarer du det nok Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 /me fikk 6200 på første forsøk... Lenke til kommentar
mark Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 grrr, fikk 3500 nå Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg fikk den også til på første forsøk, men den derre lowrider-greia som kommer senere er mye av det samme, bare så du vet det. Synes det er greit jeg, slik at alle oppdrag ikke blir like. Blir litt for mye racing synes jeg, men det er morsomt likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Klarte både den og det lowrider-oppdraget på forste forsøk. Det er egentlig ikke så vanskelig bare du konsentrerer deg og har tunga rett i munnen. Hvis du først bommer på knappene to - tre ganger er det lett å bomme på resten også, særlig hvis det kommer mange rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Du må bare komme in i "takten". Lenke til kommentar
mark Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg var født taktløs har stått fast de siste tre dagene på dette dritte her noen som vet om cheat som kan hjelp? har prøvd slowmotion men da gjikk alt sient utenom dansinga! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Mitt triks: Lag rytme med hodet, eller andre kroppsdeler! Lenke til kommentar
mark Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) ok, fikk det til nå fikk litt over 6000 (emm, ael?) men vil likevel si at det ver noe av det dumeste rockstar har kokt opp altså, dansing i Grand Theft Auto (si ifra vist noen ikke vet hva det betyr:P) Endret 31. oktober 2004 av mark Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Neh, jeg syntes det var dritfett =) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 bra med litt forandring og nyskapning. men det hører på en måte ikke hjemme i gta formelen nei menmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå