Fat_ASS Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Genialt spill!!: Jagged Alliance!! Krever nesten ingenting å man blir helt hekta...=)
Doga Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Har spilla AOE2 på en IBM maskin med 200 mhz prosessor, 64 Mb RAM og et 32 MB skjermkort. funker strålende Fy og fy, det hakka hos meg på min, og jeg hadde nerfet grafikken helt ned... Jaja, shit happens!
Axefjord Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Prøvde Outlaws demo'en og spillet virket kjempeartig Hvor kan jeg finne fullversjonen, tror dere? Er det forbudt å snakke om nedlasting av spill som ikke kan kjøpes lengre? IGI går temmelig dårlig, som jeg har sagt tidligere Robin Hood virker kjempeartig Litt hakkete, men... TUSEN TAKK for alle rådene
Potetfar Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 www.dosgames.com Der er alt. Wolfenstein 3D, Doom, Blood, osv osv.
figure_02 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 RH ??? Rh, tlos = Robin Hood, The Legend Of Sherwood
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå