Gå til innhold

Diskutere Utopia, WoL?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om det er noen her på forumet som spiller WoL og kunne tenke seg å starte en allianse. Vi kan diskutere forskjellige strategier, skryte om vellykkede angrep, tips og triks om gode mål, stort sett det meste om Utopia.

Endret av Skjalg85
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg og endel kompiser spiller Utopia, men denne runden gikk bajs så jeg har mer eller mindre gitt opp..

Men er med å starte en allianse når neste runde starter!

Skrevet

Hvorfor i all verden ga dere opp? Denne runden hadde ble jo happiness fjernet og tyvene ble jo mye dårligere.

Jaja, da kan det jo se litt ut som en liten allianse kan dannes.

• 2 uker senere...
Skrevet

Utopia ja.. GAMLE! tider det... vant et par runder i min tid...

får nesten tenke på å returnere da.

har de gjort om slik at man kan ha private kingdoms nå? eller er det bare random enda?

Skrevet

La inn et inlegg i går, men det ser ut til å ha forsvunnet :hmm:

Jeg spiller Utopia, men er for øyeblikket litt irritert etter å ha mistet 1300 acres

og 350k bøker :mad:

Enig i at fjerningen av happiness var en av de beste forbedringene denne runden.

Military eff. er også et bra element etter min smak.

Kongedømmene er fortsatt random. Vet ikke hvilket ett du havner i. Egentlig litt

synd, da det hadde vært knall å starte et kongedømme med folk en kjenner.

Skrevet

kan jo gå sammen og lage en kanal på irc da.. så alle folk kan møtes og snakke om neste runde eller.no

vil gjøre det enkelt for "alliansen" og hjelpe hverandre og!

Skrevet

Støtter Skjalg85 om å danne en hw.no allianse. Burde vel fått istand ett eller annet

innen neste runde starter (ikke lenge til nå :)).

Jeg er spent på hvilke endringer som vil komme. Er de like gode som denne gang blir

neste age topp :thumbup:

Skrevet

Får håpe neste runde blir bra ja. Vårt KD blir sansynligvis flyttet til BF neste age, men skjer det ikke skal vi nok få gang på en allianse. Når starter den forresten?

Noen som vil starte en irc kanal?

Btw, det hadde jo vært gøy å vite hvem dere er, kan vi ikke poste KD og provins her. Jeg er HORATIUS COCLES (3:20). Ta gjerne kontakt via message i Utopia!

Skrevet (endret)
Når starter den forresten?

I midten av desember tror jeg.

Btw, det hadde jo vært gøy å vite hvem dere er, kan vi ikke poste KD og provins her. Jeg er HORATIUS COCLES (3:20). Ta gjerne kontakt via message i Utopia!

Hey! 5 war wins :thumbup: Pent.

Edit: Jeg er forresten SilentScream Inc (3:15)

Endret av Svin
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå som Age of Turmoil går mot sluttet bør vi vell begynne å kartlegge hvem som skal spille WoL neste age hvis en allianse skal komme i gang.

Jeg spiller WoL neste age så lenge vårt KD ikke blir flyttet BF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...