Heimen Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jeg lurer på om det er noen her på forumet som spiller WoL og kunne tenke seg å starte en allianse. Vi kan diskutere forskjellige strategier, skryte om vellykkede angrep, tips og triks om gode mål, stort sett det meste om Utopia. Endret 30. oktober 2004 av Skjalg85
Heimen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Ingen som spiller utopia her i forumet?
Heimen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Ikke WoL alså? Kjipt, det kunne vært morsomt å danne en liten hw.no allianse.
zaico Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg og endel kompiser spiller Utopia, men denne runden gikk bajs så jeg har mer eller mindre gitt opp.. Men er med å starte en allianse når neste runde starter!
Heimen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Hvorfor i all verden ga dere opp? Denne runden hadde ble jo happiness fjernet og tyvene ble jo mye dårligere. Jaja, da kan det jo se litt ut som en liten allianse kan dannes.
Totti Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Utopia ja.. GAMLE! tider det... vant et par runder i min tid... får nesten tenke på å returnere da. har de gjort om slik at man kan ha private kingdoms nå? eller er det bare random enda?
Svin Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 La inn et inlegg i går, men det ser ut til å ha forsvunnet Jeg spiller Utopia, men er for øyeblikket litt irritert etter å ha mistet 1300 acres og 350k bøker Enig i at fjerningen av happiness var en av de beste forbedringene denne runden. Military eff. er også et bra element etter min smak. Kongedømmene er fortsatt random. Vet ikke hvilket ett du havner i. Egentlig litt synd, da det hadde vært knall å starte et kongedømme med folk en kjenner.
Saddlefall Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Har spillt utopia i over 3 år Er på BF denne agen, går greit, men ingen vil warre med oss Håper på og bli flytta over på WoL neste age....
Totti Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 kan jo gå sammen og lage en kanal på irc da.. så alle folk kan møtes og snakke om neste runde eller.no vil gjøre det enkelt for "alliansen" og hjelpe hverandre og!
Svin Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Støtter Skjalg85 om å danne en hw.no allianse. Burde vel fått istand ett eller annet innen neste runde starter (ikke lenge til nå ). Jeg er spent på hvilke endringer som vil komme. Er de like gode som denne gang blir neste age topp
Heimen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Får håpe neste runde blir bra ja. Vårt KD blir sansynligvis flyttet til BF neste age, men skjer det ikke skal vi nok få gang på en allianse. Når starter den forresten? Noen som vil starte en irc kanal? Btw, det hadde jo vært gøy å vite hvem dere er, kan vi ikke poste KD og provins her. Jeg er HORATIUS COCLES (3:20). Ta gjerne kontakt via message i Utopia!
Svin Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Når starter den forresten? I midten av desember tror jeg. Btw, det hadde jo vært gøy å vite hvem dere er, kan vi ikke poste KD og provins her. Jeg er HORATIUS COCLES (3:20). Ta gjerne kontakt via message i Utopia! Hey! 5 war wins Pent. Edit: Jeg er forresten SilentScream Inc (3:15) Endret 2. desember 2004 av Svin
Heimen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Nå som Age of Turmoil går mot sluttet bør vi vell begynne å kartlegge hvem som skal spille WoL neste age hvis en allianse skal komme i gang. Jeg spiller WoL neste age så lenge vårt KD ikke blir flyttet BF.
Nitrius Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Kan noen fortelle meg hva Utopia går ut på? ossen spill er det?
Herr Brun Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Utopia er et tekstbasert spill på nettet. Du må nesten lese om det... http://games.swirve.com/utopia Jeg skal forresten spille på WoL den runden som kommer. Men når er neste runde? Har ikke spillt på en stund... Herr Brun
Heimen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) Neste runde begynner vel om en uke eller to tror jeg. Endret 17. desember 2004 av Skjalg85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå