Gå til innhold

Litt grafikk problemer :(


Anbefalte innlegg

Å spille med god FPS nærmest hele tiden, for så å falle ned i 20-30 i en liten periode, noe som absolutt er mulig å spille med (husk, øyet oppfatter bare 24 bilder per sek), bør ikke være en god nok grunn for å svi av 2-3000 kr på etr nytt skjermkort. Men om trådstarter vil, for all del, vær så god.
Godt poeng der ja! :p

Var det der sarkasme, eller bare elendig smiley-bruk? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det der sarkasme, eller bare elendig smiley-bruk?

Beklager det med smiley bruk. Var vist elendig smiley-bruk! :blush: Men jeg tar tilbake det med at du har et poeng! :p

 

Siden trådstarteren har et 9600 kort så må han nesten oppgradere litt for å spille CS-Sorce (og ellers komende spill) mer flytende og med mer FPS. Grunnen er at jeg har et 9800XT og selv får ca 50-60 FPS selv i CS-Sorce så det skulle ikke forundre meg om hans 9600 ikke klarer mere enn 20-30 FPS! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heisann folkens.. Har nettopp anskaffet meg CSSource, DRIIIT fett spill BTW!! Men jeg har litt problemer, når jeg spiller, har jeg ikke mer en 20-30 fps :( står også ms: 70 (litt opp og ned) og jeg har choke... Jeg har en forholdsvis ny pc med ett Sapphire Raedon 9600 ATLANTIS 256 (noe sånt) AMD xp 3000 pcu og 512 ram. Burde ikke Source funke fint på denne datan da?? Eller suger skjermkortet mitt noe jævelig ?? Kjempe irriterende..

 

MVH

hmmm..... Jeg har også det samme problemet som du har, og jeg har en ny og god pc. Så skjønner ikke helt hva som skjer.. :dontgetit:

 

Det med att directx ikke kan avinstaleres trenges ikke, du trenger bare skrive "dxlevel 80" i console eller på launch options på *play games* ( på launch options må du skrive -dxlevel 80 for å prøve directx 8) Går ikke det så går det enda bedre med dx 7.1 (dxlevel 71)

 

Dette er jo da noe jeg ikke gidder for på min pc så skal jo dette spille gå glatt! Men det gjør det altså ikke!?

Damn!!!... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...