Gå til innhold

Er call of duty bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har hørt noe om at Call of Duty er bra? stemmer det? Kan noen gi meg noen linker eller info om spiller :D

kjøp deg CoD! :p men da bør du kjøpe deg Call Of Duty - United Offensive det er bra exansion pck til CoD! :D bare last ned demo eller no herfra:

CoD: http://www.gamershell.com/download_3230.shtml?q=call+of+duty

CoD UO: http://www.gamershell.com/download_7031.shtml?q=call+of+duty

:thumbup:

Endret av dmx
Skrevet

JA, jeg synes hvertfall Call of Duty er bra. Det gir deg litt følelse av å være med i krigen, med lagkamerater og saker. Scriptingen er grei synes jeg, for den er veldig bra laget, og det hele passer bra sammen.

Anbefaler også å kjøpe CoD: United Offensive som dmx sa, selv om jeg kun er i begynnelsen på den selv.

Skrevet
JA, jeg synes hvertfall Call of Duty er bra. Det gir deg litt følelse av å være med i krigen, med lagkamerater og saker. Scriptingen er grei synes jeg, for den er veldig bra laget, og det hele passer bra sammen.

Anbefaler også å kjøpe CoD: United Offensive som dmx sa, selv om jeg kun er i begynnelsen på den selv.

hehe.. men Call Of Duty er litt for lett syns jeg. :whistle::thumbup:

Skrevet
Call of duty er bra som multiplayer spel, men alt for kort som singleplayer

det er akkuratt det som "ikke" er bra. :no:

jeg syns det var dårlig som multiplayer.. :cry:

Skrevet

Kjøp deg Call of Duty: Deluxe Edition. Denne består av Call of Duty - Game of the Year Edition og Call of Duty: United Offensive (tilleggspakka). Pris 399.- på nærmeste Elkjøp. Spillet er litt kort, men med grunnspillet og tilleggspakka for prisen til et spill, ligger spilltiden over gjennomsnittet på your-run-of-the-mill FPS. Singleplayer delen er kraftig scriptet, men det er BRA skripting (ikke som i DOOM3). Føles som du er midt i krigshelvete, med kuler som suser rundt hodet ditt. Spillet inneholder noen geniale baner, Stalingrad (sett Enemy at the Gates?), Invasjonen av Foy og Battle of the Bulge(sett Band of Brothers). Det punktet spillet har blitt kritisert på er lengden, siden denne versjonen av spillet inneholder både orginalspillet og tilleggspakken for measly fire lapper, faller dette bort synes jeg. Multiplayer delen er genial, ikke minst med innførselen av KillCam... her kan su se hva personen som skjøt deg så fra et par sekunder før du ble skutt, til han skyter deg (prøv å bruke cheats som Wallhack og du blir lett banna fra serveren med denne finurlige ordningen).

Har du 400.- spenn og liker et spill med en solid SP-del og MP-del... er dette spillet for deg!

Easy does it, pølse i brød... sennep? Nei takk!!

Skrevet

Har nesten ikke spillt CoD, men oppgraderinga har jeg prøvd en del. Veldig bra regisert for å si det sånn, og det er absolutt intenst og minneverdig sånn sett. Den skildrer slagene veldig dramatisk og det liker jeg. Desverre er det litt for mye scripting til at jeg tror det er så særlig "replay value" på det...

Skrevet

Jepp, CoD er bra. Single-player delen er god (les gamer.no sin omtale ;)) Om du liker multiplayer fungerer CoD strålende på det området også. Selv har jeg spilt i nesten et år, er aktiv i en klan. Jeg er faktisk ikke lei av det enda.

Legolas

Skrevet

Beklager

men hva menes med skripting? :blush:

Har nesten runda CoD nå og synes det var bra..Lengden på spillet er greit for meg for jeg blir fort lei av spill... :(

Skrevet
men hva menes med skripting? :blush:

At mye som skjer i spillet er forhåndsprogrammert til å skje akkurat samme sted hver eneste gang. Mange soldater i gruppen din er f. eks udødelige helt til et spesielt sted i spillet hvor de dør absolutt samme sted hver gang. Synes personlig at det er mye tøffere at ting som dette skjer av tilfeldighet, som f. eks i Operation Flashpoint.

Skrevet

Nå har jeg bare prøvd originalen da, men den var veldig bra. Den hadde bedre sp enn de fleste andre fps-er jeg har spilt og hadde en genial miltiplayer. Sikkert bedre enn cs sin og alt.

Spillet er kansje litt vel scripta i sp som folk nevner, men dette har ikke brydd meg så veldig. Nå har jeg aldri spillt p mer enn to ganger.

Kansje litt kjedelig andre gang, men for all del, LØP OG KJØP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...