Gå til innhold

Hvor mange har fått GTA SA i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte det klokka ti i dag. Har kommet til Sweet's girl-missionen.

:love::dribble:

Hva? :dontgetit:

Sliter forresten voldsomt med dette oppdraget. Har prøvd 5 ganger nå, og det går ikke. Blir litt oppgitt, så jeg må vel nesten ta et annet oppdrag.

Skrevet

Fikk kjøpt det i går, av en jeg kjenner på Spaceworld. Gikk hjem, skrudde av lyset, spretta en flaske Jack Daniels, kobla PS2'en på anlegget og skrudde av mobilen. Det stod til alle forventninger og langt mer! For et sinnsykt bra spill! Jeg har ingenting å utsette...og det er jammen ikke ofte jeg kan si det om et spill.

Skrevet

Kjøpte det i dag på elkjøp kl halv tolv. Det var 8 andre i butikken, 6 av dem var der for GTA San Andreas og fler var på vei. Det er nok enorme forventninger til det spillet her og de har hittill levd opp til mine...! ;)

Skrevet

Sliter forresten voldsomt med dette oppdraget. Har prøvd 5 ganger nå, og det går ikke. Blir litt oppgitt, så jeg må vel nesten ta et annet oppdrag.

Gleder meg til å få spillet i morgen :):thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte det på Elkjøp kl 10, men henta det kl 14. Det gikk utover matematikk-timen. Kom 30 min for sent, men regner med læreren (ca. 26 år) har forståelse. Han sitter vel å gamer det selv. :p

Endret av CobraM
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Fikk spillet i posten i dag fra Gamesmix! Sitter å spiller np! Sinnssykt konge!

Skrevet (endret)

Kjøpte det ved 12-tiden idag.

Har ikke kommet så langt ettersom jeg har spilt for det meste hos en kompis sammen med 6-7 andre venner.

Ingen god kombinasjon i det hele tatt når det gjelder "progress", spesielt ikke når en av de er en forvokst dverg som sitter å syter og "klager" på "alt". :mrgreen:

Men gud så fett det var for det. :D

Skal sette meg ned å kose meg nå.

Endret av Beistet
Skrevet

Før du kjører vekk fra hjemmet ditt, bør du ta med et gang-medlem som kan hjelpe deg. Trykk D-Pad Opp når du står foran han.

Når du ankommer stedet hvor du skal drepe gangsterene, bør du prøve å kjøre over mesteparten før du går ut av bilen. Klarte det på andre forsøk jeg! ;)

Skrevet
Får man kjøpt våpen i starten? Skulle gjerne hatt ett balltre til å slå noen drug-dealers heeelt i starten. Mye morsommere enn å denge dem med knyttneven :)

Nope.

Du må vente til du kommer til en mission der du får pistol og lærer deg å skyte! :p

Skrevet
Får man kjøpt våpen i starten? Skulle gjerne hatt ett balltre til å slå noen drug-dealers heeelt i starten. Mye morsommere enn å denge dem med knyttneven :)

på en av de første missiona der du skal banke drug dealers får du jo et balltre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...