-Pondus- Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Som topic sier: Hvor mange av dere har fått GTA SA i dag? Stod det til forventningen deres? Får mitt ex i morgen.. veeeente veeente....
razh0r Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Broren min kjøpte det idag, så jeg får nok spille det litt!
Dʋgɢtung Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte det klokka ti i dag. Har kommet til Sweet's girl-missionen.
-Pondus- Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte det klokka ti i dag. Har kommet til Sweet's girl-missionen.
Dʋgɢtung Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte det klokka ti i dag. Har kommet til Sweet's girl-missionen. Hva? Sliter forresten voldsomt med dette oppdraget. Har prøvd 5 ganger nå, og det går ikke. Blir litt oppgitt, så jeg må vel nesten ta et annet oppdrag.
kns Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fikk kjøpt det i går, av en jeg kjenner på Spaceworld. Gikk hjem, skrudde av lyset, spretta en flaske Jack Daniels, kobla PS2'en på anlegget og skrudde av mobilen. Det stod til alle forventninger og langt mer! For et sinnsykt bra spill! Jeg har ingenting å utsette...og det er jammen ikke ofte jeg kan si det om et spill.
Biffer'n Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte det i dag på elkjøp kl halv tolv. Det var 8 andre i butikken, 6 av dem var der for GTA San Andreas og fler var på vei. Det er nok enorme forventninger til det spillet her og de har hittill levd opp til mine...!
mikaragua Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte det kl 11 på Elkjøp i dag Har bare spilt det i 4 timer, men et utrolig bra spill hittil
-Pondus- Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte det klokka ti i dag. Har kommet til Sweet's girl-missionen. Hva? Sliter forresten voldsomt med dette oppdraget. Har prøvd 5 ganger nå, og det går ikke. Blir litt oppgitt, så jeg må vel nesten ta et annet oppdrag. Gleder meg til å få spillet i morgen
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 jeg kjøpte mitt på Elkjøp kl 11 idag og... digg spill....
OscarWoHA Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg kjøpte det på Elkjøp kl 10, men henta det kl 14. Det gikk utover matematikk-timen. Kom 30 min for sent, men regner med læreren (ca. 26 år) har forståelse. Han sitter vel å gamer det selv. Endret 29. oktober 2004 av CobraM
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fikk spillet i posten i dag fra Gamesmix! Sitter å spiller np! Sinnssykt konge!
Döden Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Kjøpte det ved 12-tiden idag. Har ikke kommet så langt ettersom jeg har spilt for det meste hos en kompis sammen med 6-7 andre venner. Ingen god kombinasjon i det hele tatt når det gjelder "progress", spesielt ikke når en av de er en forvokst dverg som sitter å syter og "klager" på "alt". Men gud så fett det var for det. Skal sette meg ned å kose meg nå. Endret 29. oktober 2004 av Beistet
razh0r Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte det klokka ti i dag. Har kommet til Sweet's girl-missionen. Hva? Sliter forresten voldsomt med dette oppdraget. Har prøvd 5 ganger nå, og det går ikke. Blir litt oppgitt, så jeg må vel nesten ta et annet oppdrag. Før du kjører vekk fra hjemmet ditt, bør du ta med et gang-medlem som kan hjelpe deg. Trykk D-Pad Opp når du står foran han. Når du ankommer stedet hvor du skal drepe gangsterene, bør du prøve å kjøre over mesteparten før du går ut av bilen. Klarte det på andre forsøk jeg!
OscarWoHA Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Får man kjøpt våpen i starten? Skulle gjerne hatt ett balltre til å slå noen drug-dealers heeelt i starten. Mye morsommere enn å denge dem med knyttneven
razh0r Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Får man kjøpt våpen i starten? Skulle gjerne hatt ett balltre til å slå noen drug-dealers heeelt i starten. Mye morsommere enn å denge dem med knyttneven Nope. Du må vente til du kommer til en mission der du får pistol og lærer deg å skyte!
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Får man kjøpt våpen i starten? Skulle gjerne hatt ett balltre til å slå noen drug-dealers heeelt i starten. Mye morsommere enn å denge dem med knyttneven på en av de første missiona der du skal banke drug dealers får du jo et balltre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå