Conicus Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har undret meg over om det ikke finnes noen spill der man er en ridder eller en pirat som går rundt og kjøper sjold og sverd... Jeg har leitet etter slike spill men har ikke lykkes, lurer på om det er noen slike spill? Ikke Ringenes Herre, d er IKKE førsteperson....
Hellslayer Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 I Gothic 2 kan man bli ridder i alle fall... Pirater må du vel leite lenger etter tror jeg. Mener å ha hørt noe om et Captain Blood spill, men jeg vet ikke noe om hva du skal gjøre der osv.
Melfacion Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Pirat er ikke noe problem Pirates of the Caribbean er et sjøreøver rollespill fra ca. 2002... får det for 100,- rundt om kring for tiden (i eXclusive innpakning)
Acurus Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Morrowind kan du også bli ridder(aktig) Eller så har du jo Might and Magic serien der eg sterkt vil anbefale nr.6!! Satt spikra i flere måneder med det spillet. Kanskje litt utadert grafikk nå men historien og gameplayet er bedre enn de fleste nye spill alikavel.
eXZire Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Morrowind kan du også bli ridder(aktig) Eller så har du jo Might and Magic serien der eg sterkt vil anbefale nr.6!! Satt spikra i flere måneder med det spillet. Kanskje litt utadert grafikk nå men historien og gameplayet er bedre enn de fleste nye spill alikavel. Eller 7
Hr. Jenssen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 I Gothic 2 kan man bli ridder i alle fall... Pirater må du vel leite lenger etter tror jeg. Mener å ha hørt noe om et Captain Blood spill, men jeg vet ikke noe om hva du skal gjøre der osv. :!: Hørt om første persons perspektiv? Altså, litt mer slik:
Hr. Jenssen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Mener å ha hørt noe om et Captain Blood spill, men jeg vet ikke noe om hva du skal gjøre der osv. Captain Blood blir det neste spillet i Pirates Of The Caribbean serien... Mer info her: http://www.akella.com/pub-blood-en.shtml (PS: Det er i 3rd pers. perspective)
Hr. Jenssen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Prøv Morrowind! Hmm... Det er ikke bare deg jeg sikter til nå, MongoF, men faktisk alle her i tråden! Ikke Ringenes Herre, d er IKKE førsteperson.... Han vil IKKEha et 3. persons perspektiv! Han vil ha et FØRSTE persons perspektiv!!!
Brighto Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 [iC' date=29/10/2004 : 19:14] Prøv Morrowind! Hmm... Det er ikke bare deg jeg sikter til nå, MongoF, men faktisk alle her i tråden! Ikke Ringenes Herre, d er IKKE førsteperson.... Han vil IKKEha et 3. persons perspektiv! Han vil ha et FØRSTE persons perspektiv!!! I morrowind kan du no velge mellom første- og tredjepersons perspektiv! Eller hugsar eg riv ruskande galt?
mcgroven Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Nei, det stemmer det Brighto. Default for Morrowind er førstepersons perspektiv, men tredjeperson er tilgjengelig hvis man ønsker det. Forøvrig synes jeg førsteperson er den synsvinkelen som gjør seg best i Morrowind.
Aasgaard Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Med mindre jeg bommer helt er vel ikke Morrowind et typisk ridder- eller piratspill. Uavhengig av om det er i 1., 3. eller 7. person.
silvercrowaxe Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Prøv Half-life modden Pirates, Vikings and Knights . Legolas
Hr. Jenssen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Prøv Half-life modden Pirates, Vikings and Knights . Legolas Må være det nærmeste man kommer, selv om at dette ikke er noe eget spill, og du kan heller ikke gå inn i byer og kjøpe og selge våpen o.l. (rpg opsett) Pirates, Vikings & Knights (PVK) er bare en ren multiplayer mod til Half-Life...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå