Gå til innhold

forbanna CDON.COM!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har fått sitt GTA SA spill fra cdon.com enda!?!?!? faen det står sendt igår...kommer det da imorgen eller??? F F F F..... har ventet lenge nok på dette.... :ohmy::ohmy::ohmy::ohmy::ohmy:

Endret av hazen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:realmad: jeg har ikke fått det og jeg bestilte det på gamezone :realmad:

håper virkerlig jeg får tak i det snart. elkjøp i denne byen hadde det heller ikke. og expert selger det ikke... f*en så frustrert jeg blir :wallbash::thumbdown: håper det dukker opp mandag hvertfall. selv om jeg begynner og miste alt håp, skal bort i helga. så da er det ikke så viktig . men frustrerende uansett hvertfall :sick::ohmy:

:dremel:

Skrevet

jeg gikk innom spaceworld her i oslo og der stod det....glinsende og fint...men har allerede gikk CDon dustene penger så jeje....MOFO! :mad:

VIL HA NÅÅÅÅÅ! :dribble:

men.... :no:

Skrevet (endret)
Noen som har fått sitt GTA SA spill fra cdon.com enda!?!?!? faen det står sendt igår...kommer det da imorgen eller??? F F F F..... har ventet lenge nok på dette.... :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:

Du må nok belage deg på å vente 2-3 dager etter spillet er sendt. Da er det ikke CDon.com sin feil. De sendte jo spillet til riktig tid.

Endret av ^Th0mas^
Skrevet
blir irritert fordi da jeg bestilte Vice city så fikk jeg det i posten på lanseringsdatoen.

Så du vil mye heller foretrekke å få det mye senere?

Var vel heller at han fikk Vice City på lanseringsdagen, men ikke GTA:SA...

Skrevet (endret)

nemlig....med VC så kom det på dagen....nå gjorde det ikke det....selvom det stod sendt for ett par dager siden.....HALOL JEG BOR PÅ GRUNERLØKKA I OSLO spillet ble sendt ca en 15 min gåtur fra der jeg bor, fant jeg ut nå.....kan da ikke ta så lang tid? :nei:

Endret av hazen
Skrevet (endret)

Posten vettu :thumbup: alt er mulig med Posten ... stakk innom Elkjøp idag og kjøpte det kl 11.. de har nok enda igjen masse spill.....det er FETT ass...diiiigert ....digger det :cool:

Endret av 2mass
Skrevet

ZEPH KAN DU IKKE LESE? jeg skrev att det var sendt! hva tror du de sendte en eske med en lapp : Vi har ikke spillet...?

:!:

les før du poster a kamerat:)

Skrevet
nemlig....med VC så kom det på dagen....nå gjorde det ikke det....selvom det stod sendt for ett par dager siden.....HALOL JEG BOR PÅ GRUNERLØKKA I OSLO spillet ble sendt ca en 15 min gåtur fra der jeg bor, fant jeg ut nå.....kan da ikke ta så lang tid? :nei:

Hvor for går du ikke bort og henter det da? :dontgetit:

Så kan du bare returnere spillet som du får i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...