moray Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hvordan får jeg fjernet denne? Har satt lydinstillinger i kontrollpanel til "ingen lyder", og huket bort "spill av lyd når popupvindu blokkeres" i instillingene på IE. Blir fremdeles ikke kvitt den. Edit: Forandret topic fra: SP2 "dråpelyd" ved popup-blokkering i IE til: SP2 "dråpelyd" i Internet Explorer Endret 9. november 2004 av morcan
Martin A. Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Hvordan får jeg fjernet denne? Har satt lydinstillinger i kontrollpanel til "ingen lyder", og huket bort "spill av lyd når popupvindu blokkeres" i instillingene på IE. Blir fremdeles ikke kvitt den. Hva med å ikke bruke IE ? Og heller ikke SP2.. Vent heller med å instalere SP2 til Micro$oft har fikset problemene i det..
moray Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Det svaret hjalp meg vel ikke så mye... Jeg har lagt inn SP2, og kommer til å bruke den fremover. IE bruker jeg av forskjellige årsaker. (Ikke bare jeg bruker PC'n, blant annet) Endret 29. oktober 2004 av morcan
Martin A. Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 er jo ikke stress å legge inn opera, og la de andre bruke IE, eller få de til å bruker Opera også. IE duger ikke for 5 øre
bertie Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 har sett dette hundre ganger minst. Jeg bruker selv andre nettlesere enn IE, men hvis en person har et problem med IE, så gi (unnskyld uttrykket) F... i å mase om andre nettlesere som en løsning. har man et problem med windows er det relativt meningsløst at noen foreslår "Bruk Linux" vil ikke starte en diskusjon, men blir bare litt oppgitt bertie
Lautsprecher Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 For å være særiøs. Skru av SP2 sin popup-blokkering, og legg inn Google Toolbar. GOD søkebar + Popup-blokking uten unødvendig tull.
moray Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Har prøvd å skru av pop-up blokkingen, og tatt en reboot, men det hjalp ikke. Så da er det tydeligvis noe annet som er problemet.
moray Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Ingen andre som har dette problemet altså? (Bring up my post)
Syar-2003 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Har du installert noe annet slik som PestPatrol (så kommer det derfra)
TheGizmo Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Edit: Leste ikke noe av tidligere forsøk Endret 9. november 2004 av TheGizmo
moray Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Ja visst pokker hadde jeg Pestpatrol installert. Hadde ikke noeå gjøre med SP2, da. Takk igjen syar2003.
moray Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 (endret) Usannsynlig irriterende, egentlig. Hver gang jeg åpnet IE så kom det 6-7 slike lyder.. Spesielt irriterende når forsterkeren stod høyt på.. Endret 9. november 2004 av morcan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå