Howard Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 GeForce 6600 GT AGP om få uker? NVIDIAs mellomklassekort kan om kort tid bli tilgjengelig med AGP-grensesnitt. Foreløpig finnes kortene kun i PCIe-utgaver. Les artikkelen her
MrLeftfield Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 noen mods tilgjengelige? vil ha den @12pipes
Ostepølsa Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 noen mods tilgjengelige? vil ha den @12pipes det tror jeg neppe
panzerwolf Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 JA!!!! Syntes dog slutten av november er for lenge til. Burde vel ikke være noe problem å kjøre ut 6600 som AGP allerede nå?
bureaucrator Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Forsto jeg dette rett, at AGP-varianten vil ha en "bro" inkludert, som gjør at kortet også kan benyttes på PCIe-hovedkort? Det virker jo perfekt, så slipper jeg å oppgradere hele systemet til PCIe med en gang... I såfall, er det noen som vet om denne ordningen medfører ulemper? Endret 29. oktober 2004 av bureaucrator
MistaPi Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Forsto jeg dette rett, at AGP-varianten vil ha en "bro" inkludert, som gjør at kortet også kan benyttes på PCIe-hovedkort? Nei. nVidia vil bruke en PCIe-> AGP bro på GF6600 som gjør at dem kan bruke samme chipen til både PCIe og AGP utgavene. http://vgacentral.4ce.hu/modules.php?name=...article&sid=308 Den andre chipen du ser der er HSI bruen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå