Gå til innhold

guild wars betatest

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem har meldt seg på/skal melde seg på guild wars betaen ? hadde vært moro om noen ble med.

jeg er klar som et egg.

dette blir mitt første MORPG eller hva det staves. gleder meg ganske.

kommer vel til å kalle meg djengo eller noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke noe påmeldings liste til betaen, dette er world betaen og alt du trenger er klienten.

Har laste ned og er klar jeg å. Gleder meg til dagen kommer. Håper også at det blir et bra MMORPG spill.

MMORPG = Massive Multiplayer online roll playing game

Navnet mitt holder jeg skjult til det er registrert, ingen andre som skal ta det fra meg :p

Endret av Bear^
Skrevet

Er admin på en av de offesielle guildwars fansitene (www.rpgstars.com) ;)

Dette spillet kommer til å bli neste års store hit. 200 000 registrerte seg under sist demo event, og Areanet(utviklerene) antar at ca en halv mill komer til å registrere seg denne gangen :cool:

Uansett, jeg anbefaler deg å prøve denne demoen hvis du har tid i helga. Du kommer ikke til å angre. ;)

Linker og info:

GuildWars siden

Last ned klienten her

FAQ

1. Last ned instaleringsklienten(ca 90kb)

2. La klienten laste ned GuildWars(streaming trknologi ;) )

3. Vent til du kan spille/registrere(det finnes ikke noe offesielt klokkeslett for åpningen enda, men det går rykter om at serverene vil bli åpnet kl 17.00 CET)

4. Les FAQen mens du venter

5. Sjekk ut RPGstars.com :p

Du går glipp av en skikkelig gobit hvis du ikke spiller GuildWars i helga, og forresten, GuildWars er et CORPG(Compedative Online RolePlyaing Game) :whistle:

Skrevet

kan no hende at eg prøver den, får sjå kva eg får tid til. spelte det ein del under e3 betaen, så det kan verte spennande å sjå kva dei har forandra/forbetra.

Skrevet

jeg gleder meg som en unge, leste en artikkel her på gamer.no at det var avgiftsfritt. det gjelder vel kun betaen ? hadde vært for godt til å vøre sant hvis det var gratis

Skrevet
Måtte bare si at preview-en har startet for de som enda er oppe :D

Anbefaler å oppdatere nå ikveld da dette tok sin tid :p

Driver og laster ned nå, blir ikke ferdig i kveld, siden jeg bare har ISDN linje. Men ned skal det, har allerede lasta ned ca 1k filer. Akkurat nå driter jeg i internett regning, Guild Wars beta skal jeg være med på :p

Skrevet

Får vel gi det en sjanse, selv om det er massevis av andre spill som havner før dette i rekka, både denne helgen (GTA:SA, FIFA2k5++) og sånn generelt med tanke på andre MMORPGer.

Men hvem vet? Kanskje jeg blir positivt overrasket over Guild Wars? :hmm:

Skrevet

for det første så ser det MYE penere ut enn mangen andre MMO spill.

Og om du er villig til å prøve litt (bli med i guild, group hunte osv) så er det rimelig bra.

De har gjort en god jobb med å styrke team play.

Har også HIGH på grafikken i 1024*768 med et GeForce Ti4400 kort, det går så det suser.

Jeg synes det er bra, spesiellt til å fremdeles være under utvikling (ikke realeased)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...