hans A Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Er det noen som finner noen gullkorn på de demokortene komplett la ut nå. http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10072
TDK Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Hva mener du? Jeg skjønte ikke helt meningen med denne posten.
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Ingen gullkorn der, nei. Spør du om det er noen kort som vil klassifiseres som "et varp", bør du nesten omformulere spørsmålet ditt.
notorled Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117323&cks=PRL er det denne du mener?
hans A Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Det var da veldig til tolkninger. Hvis man må ha det i klartekst så spurte jeg om det er noen som finner gode skjermkort til en bra pris. Men jeg ser på listen at det stort sett bare er kort fra fx5900 og nedover. Det var et 9600XT kort der. men det gikk ikke mange minuttene før det var borte.
Zeph Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Dersom du meiner at det er gode prisar, så brukte du ordet "Gullkorn" feil.
wotg Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg må si jeg er litt skuffet over prisene på demovarene til komplett. Prisene er jo ofte alt for nærme ny prisen. F.eks her om dagen bestillte jeg et MSI 865PE kort til kr 660,- Dette er for et nytt kort, mens prisen for demokortet som var uten tilbehør og drivere, samt stygg eske var 498,- Altså 162,- i differanse. Ikke noe særlig bra tilbud spør du meg, på slike ting bør komplett og de andre sjappene som selger demo utstyr innse at de minimum må slå av 50% For det HK`et jeg nevnte hadde jeg ikke vært villig til å betale en krone over 200,-
hans A Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg må si jeg er litt skuffet over prisene på demovarene til komplett. Prisene er jo ofte alt for nærme ny prisen. F.eks her om dagen bestillte jeg et MSI 865PE kort til kr 660,- Dette er for et nytt kort, mens prisen for demokortet som var uten tilbehør og drivere, samt stygg eske var 498,- Altså 162,- i differanse. Ikke noe særlig bra tilbud spør du meg, på slike ting bør komplett og de andre sjappene som selger demo utstyr innse at de minimum må slå av 50% For det HK`et jeg nevnte hadde jeg ikke vært villig til å betale en krone over 200,- Må si meg enig der. Jeg komenterte en av demoprisene deres en dag. Og noen minutter senere var prisen satt litt mer ned. Men det med for høye demovarepriser har kommet den siste tiden. Før var demoprisene langt under nypris. Men nå starter de høyt for så å gå ned i pris hvis folk ikke kjøper det. De regner med at enkelte kjøper uten å sjekke prisen. Noe de desverre har rett i. Endret 26. oktober 2004 av hans A
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Ikke helt uenig.. Har vel "sutra" over det samme selv, men det er vel bare på HK at prisene er noe høye i forhold til PS-Data. Komplett har da ofte gode priser på mye av demovarene, men de prøver jo selvsagt å tjene litt penger.. Til han som startet tråden...: Nei.. det var ikke akkurat noen knalltilbud på skjermkort.. f.eks. FX5900 til 1300 og oppover er noe høyt, men vær klar over at dette er prisen som tilbys på bruktmarkedet for tiden (etter det jeg har sett)... Selv kjøpte jeg mitt FX5900XT (samme som tilbys som demovare) for akkurat samme pris.. nytt (Dette var ett "sommertilbud" komplett hadde).. Dersom det er ett slikt kort de nå prøver å selge som demo (dvs. brukt).. da bør de nok justere prisen ned ett par hundre... Synes jeg..
Hellslayer Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Psdata har jo lagersalg hele tiden.. Du kan se om du finner noe billig og bra der
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Psdata har jo lagersalg hele tiden.. Du kan se om du finner noe billig og bra der Det er *ytterst* sjelden PS-Data har noen knalltilbud på skjermkort..ihvertfall de siste månedene jeg har fulgt med. De *har* hatt det, men de få skjermkorta de tilbyr på lagersalg er både høyt priset og tildels "lavbudsjettkort" (FX5200). I så måte er Komplett ganske så overlegne, men som sagt.. PS-data har *vesentlig* bedre tilbud på HK..
Ozelot Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det JEG synes er merkelig, er at komplett har demokort som er "ikke på lager.." Er ikke demokort kort som er blitt returnet eller testet av en eller annen webside ? Høres jo nesten ut som de er gått tom for akkurat det kortet da.
hans A Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Ja komplett er helt overlegne. Se bare på dette PowerColor Radeon 9600XT kortet. De gir hele 16% rabatt på demover. Slå den! Endret 26. oktober 2004 av hans A
X-Fiesta Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Er det noen som finner noen gullkorn på de demokortene komplett la ut nå. Det er greit spørsmålstegn når man spør om noe... Psdata har jo lagersalg hele tiden.. Du kan se om du finner noe billig og bra der Det er *ytterst* sjelden PS-Data har noen knalltilbud på skjermkort..ihvertfall de siste månedene jeg har fulgt med. De *har* hatt det, men de få skjermkorta de tilbyr på lagersalg er både høyt priset og tildels "lavbudsjettkort" (FX5200). I så måte er Komplett ganske så overlegne, men som sagt.. PS-data har *vesentlig* bedre tilbud på HK.. Kan være enig i at det er flere gode tilbud på Komplett, men det er på PS Data du VIRKELIG kan gjøre kupp, jeg har selv gjort noen, som Connect3d 9600 PRO til 396,-(i august) og et Aopen FX 5900XT til 990,-(i mai og da var nyprisen ca.1900!) :!:
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Er det noen som finner noen gullkorn på de demokortene komplett la ut nå. Det er greit spørsmålstegn når man spør om noe... Psdata har jo lagersalg hele tiden.. Du kan se om du finner noe billig og bra der Det er *ytterst* sjelden PS-Data har noen knalltilbud på skjermkort..ihvertfall de siste månedene jeg har fulgt med. De *har* hatt det, men de få skjermkorta de tilbyr på lagersalg er både høyt priset og tildels "lavbudsjettkort" (FX5200). I så måte er Komplett ganske så overlegne, men som sagt.. PS-data har *vesentlig* bedre tilbud på HK.. Kan være enig i at det er flere gode tilbud på Komplett, men det er på PS Data du VIRKELIG kan gjøre kupp, jeg har selv gjort noen, som Connect3d 9600 PRO til 396,-(i august) og et Aopen FX 5900XT til 990,-(i mai og da var nyprisen ca.1900!) :!: OK.. da har jeg nok ikke fulgt med godt nok Du har helt rett i at det er PS-Data som har de beste tilbudene på lagersalg.. var/er selv *umåtelig* fornøyd med de HK'ene som jeg har kjøpt der.. samt 2 stk Ti4200 til 250 kr. stk.. Når det gjelder skjermkort så *har* Komplett oftere greie tilbud.. Det må du vel være enig i?
X-Fiesta Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Ja, som jeg sa, Komplett har nok flere bra, men PS Data har de beste, selv om det er lengre i mellom de... P.S. En annen ting er at PS Data justerer prisene ned hvis varen ikke blir solgt, det har jeg ikke sett hos Komplett! Endret 26. oktober 2004 av Fiesta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå