Gå til innhold

Firmware til m65


DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Du risikerer å miste norske menyer hvis du velger en annen variant enn den du har på mobilen din da.

 

Oppgraderte en M65 her på jobb nettopp. Mye raskere i menyene nå. 3D java funker også fint.

arg!!!

klarer ikke oppdatere! åssen fikk du det til? jeg har riktig kabel (dca 510) og riktig firmware-versjon og alt men den sier at den ikke finner telefonen, får ikke svar ellers står det trykk på slå på/av knappen men det skjer ikke noe!!

 

HJELP!!

Lenke til kommentar
Man må trykke på riktig tidspunkt og husk å holde knappen inne til oppgraderingen starter, ikke slipp den.

Etter 5-6 forsøk funker det alltid for meg i allefall.

 

Forresten FW25 som gjelder nå, sjekk:

http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M...grade/main.html

(M65)

Okidoki.

Lasta ned den nyeste. Får prøve igjen da... begynner å bli sint :)

trenger man taste pin-kode eller er telefonen på nok ved bare å starte den opp liksom.?

 

knurr.

nå har jeg prøvd minst 10 ganger, men den sier bare at den ikke får forbindelse! gjør jeg noe galt eller er den helt klikk? bruker com6 og dca 510 kabel..

Endret av quack
Lenke til kommentar
Du må huske å installere driveren til kabelen også... den får du lastet ned på siemens sin webportal. (Det hender seg at du må søke manuelt på porten for at den skal finne telefonen) Lykke til !

Har lasta ned ny driver også serru! Men det fnuker ikke likevel.. pcen har aldri funnet mobilen heller, den bare søker manuelt.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte nylig til FW25, og da kom det inn en fryktelig irriterende feil på telefonen. Når tastelåsen står på og man trykker på en knapp kommer det jo opp en tekst som sier "Tastesperre aktiv" osv. Men etter at jeg oppdaterte firmware står det nå "Tastesperre aktiv - Trykk oh hold inne '#' lenge for å åpne". De har faktisk klart å putte inn en skrivefeil her! :w00t:

Noen som har noen tips for å få fikset dette?

Har variant A206.

Endret av qystein
Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte også nylig til FW25, alt funker nesten utmerket.

Jeg har forresten også skrivefeilen "oh" isteden for og.

Jeg for foresten blåskjerm i 2-3 sekunder før menyene kommer opp rett etter opstart av mobilen.

 

Litt off topic:

 

For de som ikke viste det, så er det en skrivefeil i norsk windows xp når man kjører diskoprydding.

Det står: Diskoprydding beregner hvor mye plass du kan frigjøre på: /partisjonnavn/, dette kan ta et pat minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...