Gå til innhold

Tony Hawk Underground 2....helt umulig å spille !


IbanezIceman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

word!

 

thps var engang om herlig skating, men nå er det bare blitt for fjernt synes jeg.. har ikke tall på hvor mange timer som ble brukt forran thps 2 og 3. 4'ern ble jeg bare ikke hektet på og thu1 prøvde jeg bare såvidt før jeg ble lei.. har thu2 liggende her, men ikke giddet teste det enda..

 

lurer på om man får tak i thps2 til xbox.. :love:

Lenke til kommentar

Takker for all responsen her, men det gjør meg egentlig ikke så mye at spillet har blitt mer Jackass eller om det har "tapt seg" siden tidligere versjoner (som det kanskje har). For min del er det allikevel mye skating tilgjengelig som kunne ha lovet mange timer med moro, spesiet i Classic Mode. Story og alt annet driter jeg i uansett i slike spill.

 

Det som bekymrer meg derimot er hastighetsforskjellen - den som gjør det komplett umulig å utføre noen tricks... :mad:

 

Hvordan skal en få gjort noe kult på skateboardet når en har hangtime på 1/100 sekund?

 

Hvordan får en gjort noen tricks når skateren kjører i noe som føles som 50 km/t.. ?

 

Hvordan klarer noen som helst å balansere på en rail når balansepilen går så fort at en ikke rekker å tenke engang før en tryner?

 

Jeg trodde som sagt først dette var en bug, men fra enkelte kommentarer i denne topicen begynner jeg nå å skjønne at spiller rett og slett bare går så fort...

:thumbdown:

 

Det minner meg faktisk om å kjøre gamle PC-spill (som var laget for å bruke det meste av en Intel 486 50Mhz) på en overklokka moderne PC som går i 3,5 Ghz. Hvis du noengang har prøvd det, så vet du hvordan THUG2 føles!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...