Gå til innhold

Ditt Fifa 2005 lag.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

No i det siste har det vært ganske mange fifa poster, men jeg kommer med en til.

Jeg mener seff laget du har i karriere.

Hva heter laget du er?

Hvilke spillere er det på laget ditt?

Hvilken formasjon spiller du med dine spillere?

Du kan godt ta med bilder :)

Jeg spiller med 4 3 3 formasjon, Everton er laget, så kan du se hvor spillerene spiller :)

post-189-1098613259_thumb.jpg

Endret av MeSa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, i career har jeg spilt og vunnet sere/cup med lillestrøm og dundee united - og der er det så godt som umulig å få gode spillere til å ville spille :)

om du bare manipulerer squads blir det litt meningsløst synes nå jeg, få zidane, henry, ronaldinho, buffon osv osv til å spille for lillestrøm

Skrevet

Jeg er Newcastle, bruker 3-4-1-2 og 3-4-3

Given

Carvalho Van Buyten Metzelder

Joaquin Kaka Deco Dyer

Baros

Adriano Torres

Hvordan tar man forresten screenshots? :hrm:

Skrevet
vel, i career har jeg spilt og vunnet sere/cup med lillestrøm og dundee united - og der er det så godt som umulig å få gode spillere til å ville spille :)

om du bare manipulerer squads blir det litt meningsløst synes nå jeg, få zidane, henry, ronaldinho, buffon osv osv til å spille for lillestrøm

Manipulerer?

Jeg bare skaffer gode spillere, det er 15 år det foregår, og spillere gir seg ofte med fotballen.

Da må man skaffe nye hele tiden, så jeg kjøper de fordi de andre spillerene mine var så dårlige etter og ha blitt skiftet ut med nye spillere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...