mESA Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) No i det siste har det vært ganske mange fifa poster, men jeg kommer med en til. Jeg mener seff laget du har i karriere. Hva heter laget du er? Hvilke spillere er det på laget ditt? Hvilken formasjon spiller du med dine spillere? Du kan godt ta med bilder Jeg spiller med 4 3 3 formasjon, Everton er laget, så kan du se hvor spillerene spiller Endret 24. oktober 2004 av MeSa
osmoen Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 vel, i career har jeg spilt og vunnet sere/cup med lillestrøm og dundee united - og der er det så godt som umulig å få gode spillere til å ville spille om du bare manipulerer squads blir det litt meningsløst synes nå jeg, få zidane, henry, ronaldinho, buffon osv osv til å spille for lillestrøm
lars_loffen Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er Newcastle, bruker 3-4-1-2 og 3-4-3 Given Carvalho Van Buyten Metzelder Joaquin Kaka Deco Dyer Baros Adriano Torres Hvordan tar man forresten screenshots?
Rubex Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan tar man forresten screenshots? Print Screen?
mESA Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 vel, i career har jeg spilt og vunnet sere/cup med lillestrøm og dundee united - og der er det så godt som umulig å få gode spillere til å ville spille om du bare manipulerer squads blir det litt meningsløst synes nå jeg, få zidane, henry, ronaldinho, buffon osv osv til å spille for lillestrøm Manipulerer? Jeg bare skaffer gode spillere, det er 15 år det foregår, og spillere gir seg ofte med fotballen. Da må man skaffe nye hele tiden, så jeg kjøper de fordi de andre spillerene mine var så dårlige etter og ha blitt skiftet ut med nye spillere.
Rookie_NO Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Her er en vid-cap jeg har gjort av de nye spillerne mine : http://www.wagenius.org/vid/SoccerSkillz.wmv
GoldlaXiE Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Her er en vid-cap jeg har gjort av de nye spillerne mine : http://www.wagenius.org/vid/SoccerSkillz.wmv Okeii..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå