Gå til innhold

Billig bærbar på elkjøp, kjøp nå ?


rscue

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er på utkikk etter en bærbær til en kompis og har til nå sett på fs v2000 celeron, han skal bruke den til å surfe, laste ned musikk, høre på musikk, men ikke spilling.. Den skal være billig

 

Såg da at elkjøp har en Amd xpm 2600, 256,40 gb, dvd + og - brenner, 15" skjerm til 7995,-, Hvordan er denne iforhold til prisen..

 

Batteri tid på en xp M cpu i forhold til celeron M, vifte støy og slikt ??

 

Se link:

Packard dell

 

 

RScue

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det tilbudet i dag tidlig, og man kan vel trygt si at her får man masse for pengene. Kjøpte selv en Packard Bell EasyNote E 1245 på Elkjøp i sommer til samme pris. I forhold til den du nevner har min litt tregere prosessor (xp-m 2400+), mindre disk (30GB) og ikke dvd-brenner. Har oppgradert til 512MB ram i ettertid, men om du bare skal surfe web og lese epost er ikke dette noen nødvendighet.

 

Er veldig godt fornøyd med xp-m-prosessoren, relativt lang batteritid, og moderat varmeutvikling. Ikke noe viftestøy å snakke om heller.

 

Skjermkortet i disse maskinene er dog ikke noe å spille på, klarer å kjøre gamle spill og CS, men er det primære bruksområdet ditt spill, så bør du se etter en annen maskin.

 

Edit: Retta spesifikasjoner

Endret av McMort
Lenke til kommentar

Hei

 

Takk for all tilbake melding, Jeg har anbefalt han å kjøpe pcene da det virker som et greit kjøp ytelse/pris mot hva han skal bruke den til. Har jo alltids 30 dagers full retur rett.. Og 8000,- er jo ikke ille for en bærbar pc....

 

Ang minne så ser jeg ikke dette som et problem da jeg lett kan legg inn mer ram ved behov for det....Og jeg har en xbox som jeg bruker til spilling, derfor ingen behov for spill på bærbar...

 

Mvh

RScue

Endret av rscue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...