Gå til innhold

acer ferarri 3200 800 mhz ?


krest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cool'n'Quiet heter dette. Det er AMD sin løsning for å spare strøm og batteri. Helt normalt.

 

Når det gjelder BIOS så skjønner jeg vel ikke helt hva du mener med "fattig"?

 

-KJ

jau. menne jeg er intressert i de resterende 1000 mhz!! og fattig er vel det samme som at det er faa alternativer som feks. klokking i bios..

Lenke til kommentar
Cool'n'Quiet heter dette. Det er AMD sin løsning for å spare strøm og batteri. Helt normalt.

 

Når det gjelder BIOS så skjønner jeg vel ikke helt hva du mener med "fattig"?

 

-KJ

jau. menne jeg er intressert i de resterende 1000 mhz!! og fattig er vel det samme som at det er faa alternativer som feks. klokking i bios..

Så deaktiver cool'n'quiet er ikke verre enn å lese en guide.

ELLER SØKE PÅ GOOGLE

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har samme laptopen selv. Det er AMD sin Power Now! teknologi. det er nesten det samme som cool'n quiet. men grunnen til at du har bare 800mhz er nokk fordi du kjører den på batteri og da er den automatisk innstilt på optimalt batteri liv. Bare gå inn i windows og still på det der hvis du vil ha de resterende 1000MHz når du kjører den på batteri. men jeg må advare deg da sluker den batteri.

 

Gratulerer med kjøpet.. Jeg har hat den i 2 uker nå og angrer ikke.

Et lite tips til. Lurer du på noe mer er det bare å poste det i den lange Ferrari 3200 tråden.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har samme laptopen selv. Det er AMD sin Power Now! teknologi. det er nesten det samme som cool'n quiet. men grunnen til at du har bare 800mhz er nokk fordi du kjører den på batteri og da er den automatisk innstilt på optimalt batteri liv. Bare gå inn i windows og still på det der hvis du vil ha de resterende 1000MHz når du kjører den på batteri. men jeg må advare deg da sluker den batteri.

 

Gratulerer med kjøpet.. Jeg har hat den i 2 uker nå og angrer ikke.

Et lite tips til. Lurer du på noe mer er det bare å poste det i den lange Ferrari 3200 tråden.

ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...