Gå til innhold

The Elder Scrolls III: Morrowind


Anbefalte innlegg

Hehe...jeg har egentlig ikke nok penger til Morrowind, men jeg har forhåndsbestillt det :smile:

 

Noen som vil hjelpe til med finansieringen? Kjøp CPU'en min og CPU vifta mi! (AMD Athlon ThunderBird 1.2 GHz 266 MHz FSB + Coolermaster DP5 vifte) Jeg selger til første person som ringer eller mailer meg..... (Minimumpris: 650kr for CPU og vifte)

 

Den er innpakka og klar til sending imorgen!

 

Tlfnummer: 99264971

Email: [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Noen som vil hjelpe til med finansieringen? Kjøp CPU'en min og CPU vifta mi! (AMD Athlon ThunderBird 1.2 GHz 266 MHz FSB + Coolermaster DP5 vifte) Jeg selger til første person som ringer eller mailer meg..... (Minimumpris: 650kr for CPU og vifte)


 

Og du har tenkt å spille spillet med...? Luft og kjærlighet? Følte at et spørsmål var på sin plass :smile:

Lenke til kommentar

Dette spillet bringer frem rollespilleren i meg.

Er det flere som har hatt merkelige/morsomme/grensesprengende opplevelser i Morrowind? Her er noen av mine:

 

- Jeg hadde en opplevelse hvor jeg ved en feiltakelse (kom borti venstre muse-knapp) drepte en person. Det var en mørk og stille kveld i Balmora og ingen så hva jeg hadde gjort. Men det føltes ikke riktig for karakteren å drepe en tilfeldig forbipasserende. Så jeg hentet opp et save game og ble nødt til å vandre i ti minutter fra dwemer ruinene i nord-øst til Balmora..

 

- Første gang jeg så månene om natten

 

- Jeg hadde bestemt meg for å utforske området rundt Seyda-nen. Så jeg trasket opp nærmeste landevei med min trofaste claymore på skuldra da jeg plutselig hørte et langtrukket skrik og et dunk. Som en sekk mel som faller fra høyloftet. Men jeg kan ikke se hva det enn er.

Så jeg vandrer videre med fire fot blankt stål mellom meg og hva det enn er på stien forran meg. Stor er min overraskelse da jeg finner en eldre man i typiske magiker-klær død på stien. Det viser seg (jeg leser i journalen hans) at han er offer for et spell som han selv har utviklet, et spell som gjør ah i stand til å hoppe mange mil. Det var bare det at han ikke hadde tenkt på landingen...

 

Peace

 

_________________

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.

 

[ Denne Melding var redigert av: applet på 2002-05-22 09:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 09:36, applet skrev:

- Jeg hadde bestemt meg for å utforske området rundt Seyda-nen. Så jeg trasket opp nærmeste landevei med min trofaste claymore på skuldra da jeg plutselig hørte et langtrukket skrik og et dunk. Som en sekk mel som faller fra høyloftet. Men jeg kan ikke se hva det enn er.

Så jeg vandrer videre med fire fot blankt stål mellom meg og hva det enn er på stien forran meg. Stor er min overraskelse da jeg finner en eldre man i typiske magiker-klær død på stien. Det viser seg (jeg leser i journalen hans) at han er offer for et spell som han selv har utviklet, et spell som gjør ah i stand til å hoppe mange mil. Det var bare det at han ikke hadde tenkt på landingen...


 

Jepp, har også sett han. Jeg så ham falle ned fra himmelen:-) Først er han en liten prikk, så blir skriket høyere og du ser han faller ned, DUNK. WTC-flashbacks.

 

Prøv den jump-spellen han har på seg. Den er moro!

Lenke til kommentar

Spillet er helt fantastisk!!!! Er faktisk det beste rollespillet ever! :smile:

 

Har opplevd endel merkelige ting ja.

 

-Ganske tidlig i spillet går jeg langs veien til Balmora og snøfter for meg selv med øksen trygt plassert i neven. Plutselig begynner det å regne og tordne. Som den tøffingen orken min er fnyser han av dette og går videre i regnet uten å søke ly. Plutselig hører jeg battlemusicen, drar opp øksen og er klar til kamp...men ingenting kommer. Ser rundt meg lenge til jeg plutselig ser en kjempesvær skygge i bakken, orken min får et anslag av panikk og begynner å løpe. Snur meg rundt og der ser jeg en forvokst fugl angripe meg. Veldig kjært minne..

 

-Et annet minne jeg har er når jeg går langs noen ruiner og en svær ork kommer løpende mot meg i den RÅESTE rustningen jeg noengang har sett! Jeg klarer å drepe orken og tar på meg rustningen hans...Føler meg nesten som Sauron i ringenes herre med den rustningen!! (orcish armour)

Lenke til kommentar

Må rette litt på anmeldelsen av Morrowin på gamer.no

Det er ikke House Hllu som bor i krabbeskjellene, (skar) men House Redaron. House Hllu har hjemmebasen sin i Balmora som er inspirert av den Cyrodilianske byggestilen fra Imperial Province. House Redoran har hjemmebasen sin i Ald-Ruhn hvor disse enorme krabbeskjell-bygningene er.

Lenke til kommentar

fikk den vanelige versjonen i dag fra eb å jeg må si jeg er overasket over coveret jeg hadde forventet en dvd box men her kom en box med 3d cover inni (boxen er like stor som et dvd cover da men tykere ) å det er liksom ingravert eller skal vi si utgravert skrift å sån.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 16:18, Jellyfisk skrev:

Ingen som har fått spillet fra gamesmix enda vel? Gargh, de har ikke svart på mailen min enda. Og her virker det som om alle andre har spillet. *snufs*


 

Trøst; jeg har heller ikke mottatt min Collector's Edition fra Gamesmix enda. Det kan sikkert ta litt tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...