tjuddi Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Hei har Blackice og zone alarm firewalls liker Blackicen best men hvilke er å foretrekke av disse eller mottar gjerne tips om andre.
BBC Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 BlackIce er (såvidt jeg har hørt) ikke en brannmur, men et IDS (Intrusion Detection System) som kun reagerer på angrep utenifra, og du kan ikke filtrere på programmer og porter. Det kan du derimot gjøre med ZoneAlarm som også forhindrer utgående programmer.
steinih Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 De to beste software firewallene er Sygate eller Zonealarm!!! Har testa dem begge litt, men ikke nok. Har brukt Zonealarm mest, men ifølge en test i PcWorld var Sygate den beste... /steinih
petter_n Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Bruker BlackICE v.3.5.cbq og den syntes jeg fungerer bra, den har "Firewall" med flere muligheter og "Application Protection" som fungerer greit. Hva som er best aner jeg ikke, har ingen forutsettning for å utale meg om det.
Cali3D Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Brukte sygate sin brannmur helt til eg testet nyeste zonealarm pro,da var det bye..bye til sygate for min del. Fungerer glimrende hos meg(winxp pro). :smile:
int20h Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Hva med Norton Internet Security ? Såvidt jeg husker ble BlackIce slaktet i et par tester (har dessverre ikke URLen til disse).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå