Gå til innhold

Pc blad ?


Nemzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann!

 

Har alltid lest Hjemme PC og synes det er drit bra... men i det siste bruker jeg konstant forumet her på hardware... du får mye fortere svar og kan stille spørsmål om hva du vil lism....

 

så jeg anbefaler forumet her... men hvis du vil ha et blad som er seriøst og vil lære mye, så er Hjemme PC det beste ;)

Lenke til kommentar
heisann!

 

Har alltid lest Hjemme PC og synes det er drit bra... men i det siste bruker jeg konstant forumet her på hardware... du får mye fortere svar og kan stille spørsmål om hva du vil lism....

 

så jeg anbefaler forumet her... men hvis du vil ha et blad som er seriøst og vil lære mye, så er Hjemme PC det beste ;)

Hjemme pc er "ok". Ikke drit bra.

Hvis du absulut skal ha et blad så er det pc pro eller pc world. De er "bra", men ikke skikkelig bra.

Forums av div. slag er det beste.

Lenke til kommentar
heisann!

 

Har alltid lest Hjemme PC og synes det er drit bra... men i det siste bruker jeg konstant forumet her på hardware... du får mye fortere svar og kan stille spørsmål om hva du vil lism....

 

så jeg anbefaler forumet her... men hvis du vil ha et blad som er seriøst og vil lære mye, så er Hjemme PC det beste ;)

Hjemme pc er "ok". Ikke drit bra.

Hvis du absulut skal ha et blad så er det pc pro eller pc world. De er "bra", men ikke skikkelig bra.

Forums av div. slag er det beste.

er for så vidt enig i dette... men har lism alltid lest Hjemme Pc og blitt :love:

Lenke til kommentar
Æh, "Komputer For alle" da? :p Perfekt hvis du er file ål. Leser det faktiskt selv :shrug: Litt for mye "teskje" og litt n00bish kanskje....

Får det i posten selv.

IT's tha über suck!!111!!

De er noen idioter på tester.

 

Slik som i det nyeste nummeret.

Test av mx1000

De ga den minus pga manglende blåtann.

"den er lekker presis og holder hva den lover, men hvorfor har den ikek blåtann slik mx 900 har?"

 

Noen ganger lurer jeg på om de bare finner på noe får å trekke den ned.

 

De ga også shuttle minus, pga at du måtte bygge selv.

 

Skjønner ikke at jeg gidder å lese det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...