Gå til innhold

Happy Hacking Lite 2 - Jeg skjønner ikke helt...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Nx85RNiw

Jeg har et slikt tastatur. Kjøpte det for et års tid siden. Jeg har nesten ikke brukt det. Klarte aldri å venne meg til det. Usb hub greia fikk jeg heller aldri til å fungere skikkelig. Prøvde å koble til ekstern harddisk og noen andre greier, men kun en creative mp3 spiller fungerte. Har en mistanke om at dette har med maksimal lengde på usb kabel å gjøre(?).

 

Jeg kjøpte et tastatur på clas ohlson for 79,- like etterpå og har brukt det siden.

 

Hvis noen er interessert kan jeg gjerne selge Happy Hacking tastaturet. Er svart, to usb innganger og oser av sigaretter.

Lenke til kommentar
Det er en ting som forklarer/forsvarer prisen: Det har innebygget usb-hub. To stk usb-porter.

Innebygd usb-hub? Det får du da på tastaturer som koster det halve. greit å frakte med seg kanskje, men jeg har ihverfall greit med plass på pulten, er ikke akkurat som numpad og f-tastene er i veien for meg. Jeg bruker de faktisk ganske mye.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Har liksom ikke linux-brukere bruk for ctrl?

Ctrl sitter jo over shift, der den skal sitte. Er det egentlig noen som bruker caps lock? Dette henger igjen fra programmering fra gammelt av, og til programmering i f.eks. vim er Happy Hacking keyboard helt herlig. Alt sitter der det skal, ingen overflødige taster. Til vanlig bruker jeg et Logitech Internet Navigator SE, men HH er praktisk til sine ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...