Gå til innhold

Lyst på nytt spill til en litt gammel PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- American McGee's Alice er jo tøft, og det var på tilbud på en eller annen webshop (bare ta et søk i forumet)

- Giants: Citizen Kabuto er billig nå om dagen. Har forsåvidt vært billig lenge.

- Carmageddon 3: TDR 2000 - the one and only (bortsett fra de tidligere versjonene :p)

- Black & White taler for seg selv

- Half-Life, Opposing Force, Blue Shift og Gunman Chronicles - Ikke alle som er like bra, men likevel - det ER Half-Life (bortsett fra Gunman).

- Worms 2 / Worms World Party - markehumor på sitt beste!

- Red Alert 2 er ALLTID morsomt å dra frem

- Serious Sam-spillene er ganske så morsomme. Historien er ikke helt god, men det er mye action.

- Jedi Knight II: Jedi Outcast er morsomt selv for ikke-Star Warsfans.

- No One Lives Forever er veldig morsomt, med en utradisjonell setting og en flott historie!

- Civilization 3 med expansionpacks.

 

Dette ble vel en grei liten liste, med spill som bør kjøre veldig bra på maskinen din. Ikke koster de noe særlig heller, noe som kommer kjekt med siden du skal ha ny maskin snart ;)

Lenke til kommentar
Spellforce tror jeg er en veldig grei blanding av RPG i 3. person og strategispill (ovenifra, tror jeg).

Vet ikke hvor mye spillet fokuserer på strategidelen, men tror det kanskje kan være noe for deg.

(Det er også sikkert en anmeldelse av spillet på gamer.no).

åååå, det spillet så helt nydelig ut! Tror jeg skal gå til anskafffelse av det ja :yes:. Men håper systemet mitt takler spillet da :dontgetit:

 

Har ganske mange av spillene dere lista, men så det kom opp noen gode spill der ja. Deus Ex får jeg jo gratis på Icanal!! :) Har ikke fått surra meg til å spille det ennå jeg....

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Ser det er ingen forslag til flysimulator, så her er noen:

Il2 Sturmovik (gjerne med Forgotten Battles og Ace Expansion)

Lock On Modern Air Combat

 

Begge har gode muligheter for multiplayer og er bra spill.

Jeg har IL2. Lock On har jeg også, men det er altfor store maskinkrav. :nei:

Lenke til kommentar

kotor skulle fungere bra på pcn din, selvsagt ikke med topp grafikk, aa på 12 x etc :) men skulle nok fungere fint på en rundt medium grafikk.

 

og spellforce er virkelig å anbefale, har bare testa demoene men det er genialt.

 

du kan også sjekke ut qxl.no alderi hatt problemer med at pc spill er i dårlig stand der, kjøpte akkurat spellforce orginalen der i fra selv. eneste med spellforce er at flerspiller mulighetene er ganske limiterte de satser mest på rpg delen som er i singel playeren.

 

gamespots minimum krav:

 

System: PIII 1GHz or equivalent

RAM:256 MB RAM

Video Memory: 32 MB VRAM

Hard Drive Space: 2000 MB

 

anbefalt:

 

System: P4 1.8GHz or equivalent

RAM: 512 MB RAM

 

håper dette hjelper litt.

 

-arlion-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...