DevN Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Servern min er oppe igjen 217.8.155.7 pass:rofl2k Sett opp 24/7 dedicated server, da. Som vi hw.no-folka kan hoppe på. Hehe. Har du den oppe i morgen kan det hende jeg tar meg en tur innom, skal formatere i natt, så passer litt dårlig før i morgen.
Sink Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Sett opp 24/7 dedicated server, da. Som vi hw.no-folka kan hoppe på. Hehe. Har du den oppe i morgen kan det hende jeg tar meg en tur innom, skal formatere i natt, så passer litt dårlig før i morgen. Hehe, var det ikke så lett?
-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 (endret) HAHAHA, fy f så kult vi hadde det på eXploid's server Uendelig HP og, masse stæsj Rolling on the floor laughing my ass off Likte spes Sangen til Sh33p da Kan du gi meg en direktelink sh33p? Må lære meg skikkelig bj, og håper så indrerlig at ingen mod stenger dene posten pga litt ot preik! SHEEP! Du som var på serveren da vi gama, hva heter den jævla sangen du spilte hele tiden? har ått meg HLSS Endret 23. oktober 2004 av -Teddy-
Trygve Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Sikkert kult der var verfall ikke kult på haugsund counter strike i dag
-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Sikkert kult der var verfall ikke kult på haugsund counter strike i dag Hehe, der har myg0t storkosa seg ja Var innom en tur Har recorda litt og, satte på HLSS og spilte noen "go'e snuttær" for myg0t folka jeg.
Ostepølsa Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 hvorfor er jeg aldri her når eXploid har serveren oppe ?
Trygve Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hvilken sang spilte du Teddy? Tvile på at det hjelpe å senda filmen inn og myg0t har vert der siden 4 i dag
brillan Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Har prøvd å finne ut hvor haugesund fyrene holder til på irc, men finner dem ikke >_<
-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Tror du vi kan få lov til å ha en slags "Counter Strike SO"? Kan jo omdøpe denne tråden Men serr, jeg håper ikke denne blir stengt pga all OT pratet! KLarer ikke BJ noe bedre enda, prøver meg litt på det eXploid så jeg skulle fixe... EDIT: Noen som kan hjelpe meg med å finne navnet på sangen han spiller her? Start .dem fila og spol på 4x inntill du hører "MUSIKK". Noen som kan hjelpe meg med å finne navnet på musikken han spiller? Legge ved .dem fila, så kan dere se yourself. (høre da) EDIT: Det funker ikke å laste opp filen! 4,4Mb og .zip Prøvd 2 ganger nå! grrr..... Endret 23. oktober 2004 av -Teddy-
Ostepølsa Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Tror du vi kan få lov til å ha en slags "Counter Strike SO"? den støttes, må jo ha en tråd der man kan prate masse off-topic, f.eks hvor mange pcw'er man vant i dag, prate masse dritt
-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Her en en demo fra" BJ server'n" til eXploid, noen som vet hva sangen sh33p spiller heter for noe? Har fått til HLSS Skal ha samme sang DEMO
Bluebeans Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Helt ærlig: Jeg gidder ikke legge demo fila i cstrike osv for å finne ut hvilken sang det er. Beklager. Lag en lydfil så skal jeg prøve å finne det ut.
mESA Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 istedenfor og snakke om hvor gøy bunny er, snakke om sanger, kan noen vær så snill forklare hvordan man tar bunnyjump? Kansje noen kan lage en guide, eller en liten ingame guide der du hopper og skriver hva man skal gjøre for og klare det.
mbskywalker Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Her en en demo fra" BJ server'n" til eXploid, noen som vet hva sangen sh33p spiller heter for noe? Har fått til HLSS Skal ha samme sang DEMO http://www.myg0t.com/old_video_game_music.rar her... :!: funny...
-Teddy- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Her en en demo fra" BJ server'n" til eXploid, noen som vet hva sangen sh33p spiller heter for noe? Har fått til HLSS Skal ha samme sang DEMO http://www.myg0t.com/old_video_game_music.rar her... :!: funny... :evil: :evil: Han sa www.myg0t.com , men jeg fant den bare ikke... Takker!!! Men BJ; eXploid er den beste på det her vil jeg tro, og hvis det er noen som skal forklare hvordan, så må det være han. Han er vel allerede drittlei denne tåden Så langt som jeg har forstått igjennom noen guider (en guide) er at du skal hoppe med EN gang du lander. Jeg har "bind mwheeldown +jump" så det blir lettere, det har eXploid og sa han. -Løp fremover -Brå trykk inn strafe left og slipp forward og hopp -Hold inn strafe left til det står at du skal slippe -Vri deg 45* til venstre i lufta -Hopp med en gang du lander -Vri deg 45* i lufta -Hopp med en gang du lander -Slipp strafeleft og trykk inn rightstrafe med en gang og vri deg 45* til høyre i lufta. -osv Det er for å hoppe i 8 tall tror jeg. TROR JEG.
mbskywalker Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 det er lettest vis man øver seg i 8 tall først. Jeg synes det går lettere vis jeg ser litt mere nedover enn vanlig, å har en "sur munn"() bevegelse med musa
b-real Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg tviler STERKT på at dere får en CS-SO. Hold dere on-topic folks eller så må jeg eller noen andre stenge threaden.
mESA Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Dette er kansje en litt gammel tråd, men jeg ville bare takke til han som posta den. Fordi no kan jeg bunny (takker til de som sa hvordan jeg skulle gjøre det)
Sinnsro Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 En ting dere burde sjekke ut er å sette gravity til null, dukke en gang slik at man "flyter", gå framover og vri deg. gjør man dette er det ganske lett å skjønne hvordan bj fungerer og hvor bugga cs egentlig er Hvordan kan man bevege seg bare ved å vri seg og hvorfor kan man oppnå slike usansynlige hastigheter??? The truth is out there...
A.J Green Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg mener jeg hadde ca 2 linjer i configen min, som vistnok skulle hjelpe litt til, Jeg klarte fint å bunnyjumpe rett frem flere hopp. Nå som jeg har vanlig config klarer jeg bare 3 hopp etterhverandre. **fikk aldri til det med å slippe "w" når jeg skulle bunnyjumpe, det klikket bare i hodet mitt! man må jo holde inne w for å komme fremover ikkesant **
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå