Gå til innhold

Ny fisk, trenger tilbakemeldinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-skift font på alt. tekstboksene var vanskelige å lese, menyen var vanskelig, og den siste var bare stygg.

-den hvite borderen i menyen passet ikke.

-skyggen ved hover var ikke pen med svart.

-rødfargen til høyre var ikke pen.

-fargene var ikke pene, spesielt til høyre.

-den var alt for kantete (untatt kulen).

 

-fin kule :)

Lenke til kommentar

fisk nr. 1: Første som slo meg var at ingen av fontene passer inn, spesielt ikke den i menyen. :hoveren må du også gjøre noe med...standard innstillinger på inner shadow gjør seg _ikke_ som :hover, prøv heller med å skifte til en lysere rød/rosa farge. Ellers så det ganske greit ut

 

fisk nr. 2: Konsentrer deg om å forbedre fisk nr. 1 du ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes nr.1 var best. Men du burdte skifte font, den du har i menyen nå gjorde seg ikke noe særlig. :)

Hmm, noen bra font forslag, og hva synes du om fargevalget? :dontgetit:

 

-skift font på alt. tekstboksene var vanskelige å lese, menyen var vanskelig, og den siste var bare stygg.

-den hvite borderen i menyen passet ikke.

-skyggen ved hover var ikke pen med svart.

-rødfargen til høyre var ikke pen.

-fargene var ikke pene, spesielt til høyre.

-den var alt for kantete (untatt kulen).

 

-fin kule smile.gif

 

Skal prøve å fikse på den :)

Men jeg likte fisk 2 best da :p

 

 

fisk nr. 1: Første som slo meg var at ingen av fontene passer inn, spesielt ikke den i menyen. :hoveren må du også gjøre noe med...standard innstillinger på inner shadow gjør seg _ikke_ som :hover, prøv heller med å skifte til en lysere rød/rosa farge. Ellers så det ganske greit ut

 

fisk nr. 2: Konsentrer deg om å forbedre fisk nr. 1 du wink.gif

 

Ingen som likte fontene nei(jeg suger til å vlege fonter

:blush: )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

okei:

- farger: det er veldig lite kontraster og miksing av farger. dette gjør siden veldig ensformig.

hva med å gi skriften en litt lysere gråfarge?

kanskje du også skal bruke andre farger enn oransje bak teksten, synes ikke at den fadingen er nok. du trenger flere farger som kan skille boksene, hvis det er poenget, hvis ikke må du droppe det. og heller bare legge inn en enkel horisontal strek eller noe

.

-layout: hva med å binde headeren sammen på noe måte, synes ting liksom ikke har noe ramme nå. det er en fordel ( som jeg ser det) å ha noe som binder headeren sammen med resten av siden sånn at det ikke bare ser ut som om den står vilkårlig plassert på bakgrunnen.

siden er veldig firkantet, hva med å legge på en bakgrunn (farge eller mønster(ikke ruter(girds))).

 

- ellers. virker som om skriften i menyen ble valgt helt tilfeldig fordi den var kul, synes ikke den funker. skriften på innholdet er også litt rotete.

 

litt mye pirk her, men håper du ser på det som konstruktiv kritikk som forhåpentligvis kan gjøre siden din bedre :thumbup:

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...