Gå til innhold

Hvordan i alle dager går dette ann?

Tha sims

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=3&Catg=11399

Er ikke dette litt vel overpriset? Jeg fatter ikke hvordan folk kan klare å kjøpe en slik cpu for så mye! Steppingen er det heller ikke noe spessielt med.

Med litt research kunne budgiveren funnet ut at det er dyrere i butikken.

Siterer selger "Eg synest den fungerer vel så godt som den nye 2400+ prosessoren eg har kjøpt meg "... fornuftig, not!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=3&Catg=11399

Er ikke dette litt vel overpriset? Jeg fatter ikke hvordan folk kan klare å kjøpe en slik cpu for så mye! Steppingen er det heller ikke noe spessielt med.

Med litt research kunne budgiveren funnet ut at det er dyrere i butikken.

Siterer selger "Eg synest den fungerer vel så godt som den nye 2400+ prosessoren eg har kjøpt meg "... fornuftig, not!

500 kr nå :p

Skrevet

Jeg har en XP 1600+ (Palomino), noen som er int? :p Jeg mener; kan HK ditt kun kjøre palomino, kjøper du nytt, det gjorde jeg. Gikk fra Palomino 1600+ til Barton 3000+@200FSB, DET var artige greier :)

Simen

Skrevet

Det er nok som Jarmo sier. Mange som sitter på hk som ikke klarer mer enn Palomino. 500kr er jo ikke så ille hvis alternativet er å kjøpe nytt hk og cpu, 500kr er faktsik ikke mere enn ei god flaske cognac :)

Skrevet

Menneh; HVEM trenger ny palomino i dag? Jeg mener; skal du oppgradere, går du ikke fra XP1600+ til 18-1900+. Palomino gikk til XP2100, men de finner du ikke lenger, og ble sinnsykt varme.

Simen

Skrevet (endret)

Prisen faller grunnet etterspørselen på et produkt, og tilbudet av bedre prdukteter, men selvkost for dette produktet synker ikke av den grunn..

Endret av Prosessoren
Skrevet
Synes folk generelt krever vel mye for brukt PC utstyr... tilnærmet nypris... og i noen tilfeller.. OVER ny pris...

Folk kan vel forlange det de vil. Det er jo opp til kjøper å avgjøre om det er verdt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...