Gå til innhold

Xbox brennes på + eller - DVDR?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox leser vanligvis alt av DVD-plater, både + og -. Har en NEC 2510A, og den eneste gangen jeg har hatt problemer var da jeg brente en DVD-RW plate. Merkelig i grunnen siden "alle" mener at disse skal kunne leses lettere av xboxen. Uansett, kjøp noen plater av god kvalitet så holder de lengre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Det er mye "synsing" og religion når det gjelder hvilket plater folk tror de forskjellige drevene tar.

 

Jeg har testet Thomson og Samsung, og de har tatt ALT jeg har foret de med, unntatt CD-R plater, men det har jo ingen praktisk verdi.

 

Gjør som noen her før meg sa, prøv deg frem.

Lenke til kommentar

Jeg har testet Thomson og Samsung, og de har tatt ALT jeg har foret de med, unntatt CD-R plater, men det har jo ingen praktisk verdi.

Min Samsung klarer CD-R helt fint, så jeg tror faktisk det er flere forskjeller en bare merke på DVD leseren.. (Det er vel 3 forskjellige merker i xboxen, men det er mulig det er flere modeller pr produsent og?)

Er også mulig at MS har klart å lage sperrer i de nyere maskinene som gjør at de har blitt vanskeligere å få de til å spille brente DVD'er.

Min xbox med samsung spiller er ganske gammel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Ja, det er mulig at CD-R`en jeg testet ikke var helt god. Brent på 48X med en velbrukt Sony brenner.

 

Men, som jeg sa, det har ingen praktiske konsekvenser likevel, man bruker vel gjerne DVD uansett.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Kan xboxen lese dvdplater?

Hmmm, godt spørsmål - hvor kobler man til DVD spiller, er det extrautstyr??

 

BTW: det er noe rart med min XBOX, når jeg trykker på den store PÅ knappen kommer det en KOPPHOLDER ut i front... er dette noe nytt de har begynnt med?

Endret av schox
Lenke til kommentar
Kan xboxen lese dvdplater?

Hmmm, godt spørsmål - hvor kobler man til DVD spiller, er det extrautstyr??

 

BTW: det er noe rart med min XBOX, når jeg trykker på den store PÅ knappen kommer det en KOPPHOLDER ut i front... er dette noe nytt de har begynnt med?

Åja, jeg har også en sånn merkelig koppeholder. Litt undelig plass å plasere en sånn da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...