Gå til innhold

Star Wars Galaxies: fiskestang. hva brukes som agn?


Anbefalte innlegg

Er ganske nybegynneri swg. Kjøpte meg akurat en fiskestang. Aner ikke hva jeg skal med den, men den var litt kul. Fisk er jo (litt) godt (av og til).

 

Hva skal jeg bruke til bait på den? Fant ut at jeg kan equip'e den og stille meg ved et vann og velge start fishing, men ute agn funker det dårlig...

 

Noen som gidder gi meg noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du fiske på sjøen, i en elv, eller på et stille vann? Hva slags stang har du kjøpt? En fluestang, eller en stang for å kaste fra bergene med ut mot havet? Hva slags snelle har du? osv.osv. Man trenger mere info for å vite hva den nye stanga di egner seg til..

Visste ikke at det var så avansert fisking i StarWars Galaxies :hmm:

Lenke til kommentar
Skal du fiske på sjøen, i en elv, eller på et stille vann? Hva slags stang har du kjøpt? En fluestang, eller en stang for å kaste fra bergene med ut mot havet? Hva slags snelle har du? osv.osv. Man trenger mere info for å vite hva den nye stanga di egner seg til..

Visste ikke at det var så avansert fisking i StarWars Galaxies :hmm:

Å joda det er svæært avansert! :D

Lenke til kommentar
,21/10/2004 : 16:02] Does anyone know what works for fishing bait?                                                                             

 

Anser:

Anything that says "Bait".

For example you get Chum bait when gutting a fish, Insect or Worm bait when Foraging.

 

Bait is not made from schematics.

hva er poenget med å dubble poste på engelsk?

bare lurer

 

EDIT: skriveleif

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
fikk til det med bait'et, men er det noe triks når det gjelder fisking? sto nå der og trykte "tug up", litt "tug left" og litt "tug right".... fikk noe nibble her og der, og faktisk et helt bitt, men det skjedde liksom ikke så mye.... kansje jeg er dårlig til å fiske? :)

samme her.. Veldig vannskelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...