Gå til innhold

Trådløst tastatur + spill?


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg er på jakt etter et delt tastatur med ledning, men dessverre er det få av disse man kan få tak i med norske taster. Derfor lurer jeg på om jeg kanskje må krype til korset og kjøpe et trådløst ett.

 

Nå har det seg slik at jeg har dårlige erfaringer med slike, jeg hadde nemlig et Logitech Cordless Desktop før. Det hadde en tendens til å miste forbindelsen med mottakeren i tide og utide, noe som førte til mange tidlige dødsfall i CS, med påfølgende frustrasjon. Nå lurer jeg på om teknologien kan ha forbedret seg i løpet av de vel to åra som er gått siden jeg kjøpte det forrige?

 

Innspill mottas med stor takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller nesten utelukkende på et delt og trådløst MS-tastatur. Det fungerer strålende. Hadde litt trøbbel en liten periode, men etter at jeg fant et bedre sted til senderen har det ikke vært antydning til problemer. Bruker veldig lite strøm også.

 

Synd ingen kan lage gode, delte og trådbaserte tastaturer, men det er altså fullt mulig å spille med trådløst også.

Lenke til kommentar

Jeg har et logitech "cordless desktop deluxe"

 

Det er svart, og er blandt de flateste jeg har sett! Følger med mus, men selv bruker jeg logitechs trackball-mus med ledning. Har selvsagt prøvd den optiske og den fungerer utmerket!

 

Stapper sender i USB og du er online:) Sender kan du egentlig plassere hvor du vil.

 

Jeg har sender i en skuff under bordet, og har ingen problemer med kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...