stoff3r Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 jeg har en samsung synqMaster 959nf, i det siste har den begynt å lage en summelyd, og fargen nede i venstre hjørne er blitt dårlig, dvs mer grønn enn de andre fargene. dette gjelder mest i oppstart, men hender den "klikker" seg dårlig under vanlig kjøring også. hvis jeg bare lar den varme seg opp litt og slår den av/på noen ganger, evt trykker "degauss" 5-6 ganger pleier det å ordne seg. skjermen er omtrent 0.5 - 1 år gammel. jeg har hatt Logitech z-560 høytallere stående rundt skjermen ganske ofte, de er tunge og godt magnetisk skjermet(de er tross alt pc-høytallere) det hender også at jeg har mobilen liggende ikke langt unna. hva er problemet? er den ødelagt og isåfall av hva? er den fukt-skadet? hvis noen vet noe eller har synspunkter eller spørsmål, så værsåsnill å post. har ikke lyst på ny skjerm enda.
rvenes Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Reklamasjon på skjermen? Prøv skjermen på gulvet f.eks, langt i fra andr el. ting. (eller fjern alle andre ting på skrivebordet ditt som er magnetisk eller eletrisk! Vis ikkje! send den innigjen til der du kjøpte den.
jh_ Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Prøv å stille på hz'en til skjermen, har iallefall løst problemet mitt da jeg har det samme problemet som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå