orangeSPV Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hvem side kan jeg laste ned en form for messenger til SE p-800 fra mobilen slik at jeg slipper å overføre fra pc`n ? noen som vet.. er dte vanskelig?
genser Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Last ned gratis Agilemobile fra wap.agilemobile.com
orangeSPV Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Last ned gratis Agilemobile frawap.agilemobile.com takk;) er det vanskelig å installere på mobilen ellr? har ikke gjort noe liknende før lixom..
genser Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Last ned gratis Agilemobile frawap.agilemobile.com takk;) er det vanskelig å installere på mobilen ellr? har ikke gjort noe liknende før lixom.. bare prøv, det går nok veldig lett Du trykker nok deg frem til filen, og så får du vel spørsmål om du vil innstallere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå