Gå til innhold

Half-Life: HL2 bare på Steam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer en "Collectors Edition" i butikken som inneholder litt ekstra skrot, slik som Silver og Gold pakkene på Steam, men da får du i tillegg også spillet på DVD.

DVD versjonen skal visstnok også komme i den "vanlige butikkversjonen".

Endret av Vice
Skrevet

Ordene "offer available on steam only" er vel direkte oversatt til "bare tilgjengelig over steam" så desverre får ikke vi med treg manskit ISDN linje noe annet en HL2 og CS.S. Irriterende men, jaja.

Skrevet (endret)
Ordene "offer available on steam only" er vel direkte oversatt til "bare tilgjengelig over steam" så desverre får ikke vi med treg manskit ISDN linje noe annet en HL2 og CS.S. Irriterende men, jaja.

Hva med en Collectors Edition? Den tror jeg at jeg skal kjøpe...

Endret av H4ngm4N
Skrevet

Hva med en Collectors Edition? Den tror jeg at jeg skal kjøpe...

Ettersom jeg har hørt kommer ikke den med det første, og jeg klarer IKKE å vente lengre enn noen få dager etter 16 November på HL2 :p

Skrevet
preloaden min stoppet på 69%, noen andre??

Samme her... skjønner ikke om det er feil eller ikke så har trykket continue som besatt de siste dagene...

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
preloaden min stoppet på 69%, noen andre??

Samme her... skjønner ikke om det er feil eller ikke så har trykket continue som besatt de siste dagene...

Nyeste meldingen jeg fikk var:

Half-Life 2 Pre-Order Complete

When the game is offically released, you'll be able

to play it immediately.

Sweet :dribble:

Skrevet (endret)

Jeg har totalt fått ned 4 eller var det 5 pre-loads nå. Nå er det ikke lenge igjen til 16. November \O/

Endret av lavizh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...