Potetfar Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Betyr det at jeg må bestille på Steam? Eller kommer alle i butikken?
Sjefern Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Bare bronse som kommer i butikken så vidt jeg har forstått. Altså kun spillene. Ikke plakatene og alt det andre som sølv og gull tilbyr.
Vice Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Kommer en "Collectors Edition" i butikken som inneholder litt ekstra skrot, slik som Silver og Gold pakkene på Steam, men da får du i tillegg også spillet på DVD. DVD versjonen skal visstnok også komme i den "vanlige butikkversjonen". Endret 20. oktober 2004 av Vice
ronndi Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 har hørt at det kanskje skal komme i butikken mars/april neste år, kanskje :!: =||= preloaden min stoppet på 69%, noen andre??
Bear^ Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ordene "offer available on steam only" er vel direkte oversatt til "bare tilgjengelig over steam" så desverre får ikke vi med treg manskit ISDN linje noe annet en HL2 og CS.S. Irriterende men, jaja.
H4ngm4N Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Ordene "offer available on steam only" er vel direkte oversatt til "bare tilgjengelig over steam" så desverre får ikke vi med treg manskit ISDN linje noe annet en HL2 og CS.S. Irriterende men, jaja. Hva med en Collectors Edition? Den tror jeg at jeg skal kjøpe... Endret 20. oktober 2004 av H4ngm4N
GoldlaXiE Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 har hørt at det kanskje skal komme i butikken mars/april neste år, kanskje :!: =||= preloaden min stoppet på 69%, noen andre?? Eller kanskje 16. November? Hvem vet..
Bear^ Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ordene "offer available on steam only" er vel direkte oversatt til "bare tilgjengelig over steam" så desverre får ikke vi med treg manskit ISDN linje noe annet en HL2 og CS.S. Irriterende men, jaja. Hva med en Collectors Edition? Den tror jeg at jeg skal kjøpe... Ettersom jeg har hørt kommer ikke den med det første, og jeg klarer IKKE å vente lengre enn noen få dager etter 16 November på HL2
Ol'H Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 preloaden min stoppet på 69%, noen andre?? Samme her... skjønner ikke om det er feil eller ikke så har trykket continue som besatt de siste dagene...
Hermans Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Samme skjedde med min preload en gang, startet hele driten på ny og da funket det...
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 preloaden min stoppet på 69%, noen andre?? Samme her... skjønner ikke om det er feil eller ikke så har trykket continue som besatt de siste dagene... Nyeste meldingen jeg fikk var: Half-Life 2 Pre-Order Complete When the game is offically released, you'll be able to play it immediately. Sweet
lavizh Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jeg har totalt fått ned 4 eller var det 5 pre-loads nå. Nå er det ikke lenge igjen til 16. November \O/ Endret 21. oktober 2004 av lavizh
TCi Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er 6 preloads.. Half Life 2 må aktiveres via Steam for å spilles "off-line".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå