Gå til innhold

For de som synes DOOM3 er kjipt! PRØV DETTE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du DOOM3 er kjipt? Prøv dette:

1. Lev deg inn i spillet(om du klarer det da)!! Det øker opplevelsen mye.

2. Ha på HØY lyd(headphones eller surround er å anbefale)

3. Still grafikken slik at du får god fps framfor kvalitet(min mening da...), det hjelper så kart om du har et system som kan kjøre spillet med god gafikk (Sørg for at alt hardware funker som det skal, sier seg selv...). Om du ikke har fikset på config filen til doom3 så er det en ganske god guide her. Dette kan gi store ytelses forskjeller!!

4. Sitt alene, la det være helt mørkt i rommet!

5. Spill på hardeste vanslighetsgrad, det må være vanskelig. Ikke bruk koder(dette gjør spillet kjipere synes jeg). Det er ikke noe fett hvis man bare kan løpe igjennom hele spillet uten at man møter motstand!

Før jeg hadde spilt DOOM3 så hadde jeg veldig store forventninger til det, men så installerte jeg det, prøvde det og ble skuffet. Dette var da pga at jeg ikke kunne kjøre det på noe høy grafikk,måtte kjøre på 640*480 for å få høy fps (AMD-64 2800+, EP-8KDA3+, TWINMOS 1024, GW 6800GT, Thermaltake - 480W).

Men etter litt plukk med instillinger så ble det forbausende bra. Da oversteg det alle forventningene jeg hadde hatt før jeg spilte det! Personlig synes jeg DOOM3 er helt rått! :w00t:

Håper dette gjør DOOM3 bedre for noen! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Før jeg hadde spilt DOOM3 så hadde jeg veldig store forventninger til det, men så installerte jeg det, prøvde det og ble skuffet. Dette var da pga at jeg ikke kunne kjøre det på noe høy grafikk,måtte kjøre på 640*480 for å få høy fps (AMD-64 2800+, EP-8KDA3+, TWINMOS 1024, GW 6800GT, Thermaltake - 480W).

Men etter litt plukk med instillinger så ble det forbausende bra. Da oversteg det alle forventningene jeg hadde hatt før jeg spilte det! Personlig synes jeg DOOM3 er helt rått!

Da må det være noe galt med PC`en din da. Med dette oppsettet du har burde du klart HIGH og 1280x1024 uten problemer. Rett meg hvis jeg tar feil eller har jeg tatt fulstendig feil av det jeg leste ovenfor! :cool:

Endret av Wooho
Skrevet

Men etter litt plukk med instillinger så ble det forbausende bra. Da oversteg det alle forventningene jeg hadde hatt før jeg spilte det! Personlig synes jeg DOOM3 er helt rått!

Eh?

Jeg spiller på 1280/1024 med 4x AA med allt på Ultra high og med Vsync på.

Jeg dropper VELDIG sjelden under 30 fps...

System i signatur...

Skrevet (endret)

Sitter det folk her som klager forde de spiller med koder eller vanskelighetsgrad "walk in the park"?

Da får de bare ha det så godt.

Jeg er marinejeger jeg.

Off topic.

Starta UT2004 som "Skilled" og fikk så usansynlig mye bank selv i kvalifiseringa at jeg måtte ned på "trained" for å klare den.

Endret av perpyro
Skrevet

Da må det være noe galt med PC`en din da. Med dette oppsettet du har burde du klart HIGH og 1280x1024 uten problemer. Rett meg hvis jeg tar feil eller har jeg tatt fulstendig feil av det jeg leste ovenfor! :cool:

jepps, du har rett! var noe kluss med driveren til 3d-kortet ;)

Skrevet

Gjør alt over bare legg til 1 ting.

Se på værmeldingen, den dagen det blir vind og regn, sett deg ned med Doom 3, masse lyd, ingen lys i rommet. Kan love deg det blir en værre opplevelse enn det hjerte tåler.

Har gjort det selv, vinden ulte rundt huset, regnet piska mot kjellervinduene og jeg sitter med Doom 3. Jeg hører klokka i stua slå, den er 12, midnatt. Nevnte jeg at jeg spiller Doom 3 med ingen lys på i rommet og høytalerne på full mokking?

Trodde seriøst jeg skulle dø av redsel, da en Imp spratt frem rett i trynet på meg, måtte jeg sette på pause, slå på lyset og puste youga øvelser i noen minutter.

Om du fremdeles ikke klarer å se det skumle i Doom 3, da er du ikke menneske. Your a machine, lets call Neo :p

Skrevet

Se på værmeldingen, den dagen det blir vind og regn, sett deg ned med Doom 3, masse lyd, ingen lys i rommet. Kan love deg det blir en værre opplevelse enn det hjerte tåler.

Har gjort det selv, vinden ulte rundt huset, regnet piska mot kjellervinduene og jeg sitter med Doom 3. Jeg hører klokka i stua slå, den er 12, midnatt. Nevnte jeg at jeg spiller Doom 3 med ingen lys på i rommet og høytalerne på full mokking?

Trodde seriøst jeg skulle dø av redsel, da en Imp spratt frem rett i trynet på meg, måtte jeg sette på pause, slå på lyset og puste youga øvelser i noen minutter.

Om du fremdeles ikke klarer å se det skumle i Doom 3, da er du ikke menneske. Your a machine, lets call Neo :p

Har ikke prøvd det, men det hørtes sinnsykt skummelt ut. Tror ingen kan la være å bli redd da.

Hehe, dette må jeg prøve!! :D

Skrevet (endret)

Om du fremdeles ikke klarer å se det skumle i Doom 3, da er du ikke menneske. Your a machine, lets call Neo  :p

jeg blir skremt til å me med lav lyd, alle lysene på, :blush:

edit: så hvis jeg da skal prøve dette du skrev. dør jeg på flekken LOL :p

Endret av *Magnus*
Skrevet (endret)

Alt detta som står over hjelper. Før har jeg bare spillt Doom3 hos en kamerat. Og da synes je ikke at det var noe bra. MEN nå har jeg kjøpt det. Satt til kl 3 natt til søndag da måtte jeg slutte hjerte mitt hadde ikke klart seg i 2 minuter til. Hadde problemer med å sove ettepå. :p

Sinsykt bra spill.. :scared:

Endret av rkg1000
Skrevet
Alt detta som står over hjelper. Før har jeg bare spillt Doom3 hos en kamerat. Og da synes je ikke at det var noe bra. MEN nå har jeg kjøpt det. Satt til kl 3 natt til søndag da måtte jeg slutte hjerte mitt hadde ikke klart seg i 2 minuter til. Hadde problemer med å sove ettepå. :p

Sinsykt bra spill..

Hehe, skjønner deg meget godt der. Om du da attpåtil sitter til kl 3 om natta mens det herjer en høst storm ute, da kan jeg love deg du er ganske frynsete i kantene. Rart PEGI info ikke setter det på boksen til Doom 3, fear, for det skal gudene vite at det er mye frykt i det spillet.

Et godt tips til dere som lever dere inn i Doom 3 når dere spiller, dvs følger råd ovenfor. Ha en hjerte starter i nærheten, du kommer til å treng den en eller annen gang :p

Skrevet

For de som synes Doom 3 er så sinnsykt skummelt, burde dere prøve Alien vs Predator 1 og 2, på Marine. Når det kommer en sånn Alien jævel, er du ikke så høy i hatten lenger. Det skal jeg love det. Og det redaren som piper i ett sett, når det oppdager Aliens. :D

Skrevet
For de som synes Doom 3 er så sinnsykt skummelt, burde dere prøve Alien vs Predator 1 og 2, på Marine. Når det kommer en sånn Alien jævel, er du ikke så høy i hatten lenger. Det skal jeg love det. Og det redaren som piper i ett sett, når det oppdager Aliens. :D

Enig, det er et spill som får adrenalinet til å gå berserk!

Skrevet

Enig, det er et spill som får adrenalinet til å gå berserk!

Be sure!!! :yes:

Skrevet

Helt enig!!!! AVP 1 og 2 er summelt som bare faen, jeg likte AVP 1 best, syntes det var skummlest... I allefall om man gjør det samme som det står øverst!!

Skrevet (endret)
uannsett ka du sier så er DOOM3 drit dårlig. d har grafikk men suger :thumbdown:

Enda er det et av tidenes mest kjøpte spill ;)

Endret av *Magnus*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...