Gå til innhold

Hva bruker du som blandevann?


Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi see....

 

Sex On The Beach: :love:

Vodka

Peach sprit

Appelsinjiuce

Craneberry juice / singapore Sling drink mix

 

NAM NAM

 

Strawberry Daquiry: :love:

Ferske jordbær/jordbærkonsentrat fra polet

Martini Daquiry

Vodka

sprite evnt sourmix

 

Dersom man ikke ha så mye penger, så er alltid Battery / redbull en slager... Evnt også sprite og den drinkmixen som skal blandes med sprite (San Fransisco)

 

Teknekt er godt.. mm.. Varm sitronte og vodka i teen... mmm... :D PS: Kakao er ikke et alternativ... imo...

 

Uansett... Det er ikke feil å blande ut spriten, det er derimot riktig å gjøre det. Dersom du drikker det rent, kan du raskere miste kontrollen og bli overstadig dritings. Noe som ikke er noe behagelig for deg eller resten rundt det. En uberdritings person kan ødelegge et helt vorspiel! ^^

Lenke til kommentar

jaja... må ha daquiry med vodka... ha litt fart på sakene vettu.... :D og med sitronbrusen så blirn noe lettere å drikke

hehe... :D... Men martinien er jeg usikker på... husker ikke hva den het jeg... men tror Martini Bianco også kunne brukes oppi der, for å få litt syrligsmak om du kun bruker jordbærekstrakt fra polet. :D

Lenke til kommentar
jaja... må ha daquiry med vodka... ha litt fart på sakene vettu.... :D og med sitronbrusen så blirn noe lettere å drikke

hehe... :D... Men martinien er jeg usikker på... husker ikke hva den het jeg... men tror Martini Bianco også kunne brukes oppi der, for å få litt syrligsmak om du kun bruker jordbærekstrakt fra polet. :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok sett litt godt etter neste gang du bestilte en daiquiri ute :whistle:

Lenke til kommentar
jaja... må ha daquiry med vodka... ha litt fart på sakene vettu.... :D og med sitronbrusen så blirn noe lettere å drikke

hehe... :D... Men martinien er jeg usikker på... husker ikke hva den het jeg... men tror Martini Bianco også kunne brukes oppi der, for å få litt syrligsmak om du kun bruker jordbærekstrakt fra polet. :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok sett litt godt etter neste gang du bestilte en daiquiri ute :whistle:

enig det :D

kunne like gjerne bestilt en sweet loverboy med ektra gulrot :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...