Gå til innhold

2, 17 lcd/crt og hvilke ?


Anbefalte innlegg

hei jeg lurer på og spare meg penger til og kjøpe med 2, 17" lcd eller 19" (kommer ann på hvor lenge jeg gidder og spare....)

 

Da er det jo naturlig og spørre:

hvilke merker.. ?

Pris? (maximum er 6000... ) gjerne brukt :yes:

Ytelse (kontrast, lys, funksjoner)

størelse er jeg litt inne på.... 17" :roll:

 

Dety er ikke helt sikkert at jeg kjøper, men Jeg skal prøve... (spare en stund)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Du skriver såpass dårlig norsk, at jeg har problemer med å skjønne hva du faktisk skriver, men dersom tingen er at du skal kjøpe 2 skjermer og lurer på hva du skal kjøpe tror jeg at jeg har forstått.

 

Jeg har selv 2 x 19" Samsung Syncmaster 193T og er veldig fornøyd med dem. Men jeg må si at 2 skjermer er mest nyttig ved kontorbruk. Jeg har ennå til gode å prøve spill som klarer å bruke begge skjermene, og film blir ikke helt det samme med en 3 cm svart stripe midt på.

 

Ang. størrelse så er vel gjerne 17" lcdskjermer litt raskere enn 19", men personlig syns jeg 1280x1024 gjør seg litt bedre på 19", da man også kan se på litt avstand. Dette er det sikkert hundrevis av diskusjoner som omhandler her på berget, så jeg orker ikke fyre opp en ny.

 

Jeg må iallefall si meg svært fornøyd med mine to skjermer, og angrer ikke et sekund på kjøpet. Litt eyecandy må det jo også sies å være, og jeg jobber ganske mye mer effektivt med to skjermer. Men som sagt, det er først og fremst ved kontorarbeid jeg syns de virkelig er verdt sin vekt i gull.

Lenke til kommentar

17" og 19" LCD har samme oppløsning .

LCD gir 1"-1.5" mer billedflate enn CRT.

Netshop har en utmerket 17" på ukens tilbud.

Du kan jo kjøpe en nå og en til senere .

To-skjerms løsning er veldig kjekt om du ofte kjører flere oppgaver.

Husk at få skjemkort støtter 2xDVI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...