Gå til innhold

Dårlig av Netshop synes jeg da


Anbefalte innlegg

Jeg oppna opp den nye Netshop pcen skulle sette in en Cd brenner. Til min store forundring er ikke strøm kablen puttet i DVD spilleren som satt i kabbinetet fra før a. og jumberen var satt på slave. Jumpern burde vel vært satt på Master eller Csel (cabel select) Var ikke dette litt dårlig a snakker om haste prosjekt du :(

Men ellers rask levering fikk med sukkertøy :D

Endret av MonkyBOY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis netshop skal rekke å sende alle bestillingene før kl 4-5 er det klart at det må gå fort. Hvis du har hatt/har jobb vet du vel hvor fort det er å gjøre en liten feil

 

Folk blir aldri fornøyde: Din pakke kom fort men med en liten feil, andre klager over at pakken ble sendt dagen etter bestillingen men i perfekt stand.

Lenke til kommentar

Takk for støtten alle sammen, men syns jo helt klart dette er for dårlig selv, vi skal jo ikke sende ut noe som ikke er 100%. Skal personlig gi klaps på lanke + 2x fy-fy til PC-produksjon vår, og så får vi satse på at slikt ikke gjentar seg for ofte. Godt du er fingernem kjære kunde slik at du løser dette selv, men det er ikke tilfelle med alle våre kunder slik at vi selvsagt ikke kan ha det sånn. Beklager.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...