MonkyBOY Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg oppna opp den nye Netshop pcen skulle sette in en Cd brenner. Til min store forundring er ikke strøm kablen puttet i DVD spilleren som satt i kabbinetet fra før a. og jumberen var satt på slave. Jumpern burde vel vært satt på Master eller Csel (cabel select) Var ikke dette litt dårlig a snakker om haste prosjekt du Men ellers rask levering fikk med sukkertøy Endret 18. oktober 2004 av MonkyBOY
eiriksen Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Det var nok litt hastejobb fra Netshop sin side, men se på den som en liten lure-utfordring.
Vidarak Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 cdrom'en funker vel like bra som master og slave?
PoWit Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hvis netshop skal rekke å sende alle bestillingene før kl 4-5 er det klart at det må gå fort. Hvis du har hatt/har jobb vet du vel hvor fort det er å gjøre en liten feil Folk blir aldri fornøyde: Din pakke kom fort men med en liten feil, andre klager over at pakken ble sendt dagen etter bestillingen men i perfekt stand.
Alph3z Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 men for deg er det jo ikke noe problem du er jo tydligvis ikke "noob"
josh909 Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Ærlig talt, er dette egentlig noen grunn til å klage?
Halvsame Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Ingen grunn til å klage for en som er litt teknisk av seg, men det er ikke alle som bestiller ferdigbygde PCer som har peiling på slikt.
Samcki Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Strømkabelen kunne ha løsnet under frakt? Mange DVD-spiller blir levert med jumpersetting på slave.
josteinsen Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hadde dere godtatt en slik "feil" på en Dell eller HP maskin? neppe. Greit nok at netshop faktisk er en sinnsykt bra nettbutikk, men det betyr ikke at man skal godta feil. Personlig hadde jeg vel tatt det opp med nettbutikken først og kommet hit etterpå hvis man føler at butikken ikke tar ansvar for feil som er gjort.
[Atomic_Bomberman] Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Trådstarter: Ikke klag på netshop. Alle tilhørerne gir deg flaming light...
MonkyBOY Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 (endret) klager jo ikke synes det bare var litt dårlig og for og si ifra hvis Netshop pcer ikk e funker kan ha gått litt fort i svingende. Sa jo at jeg var fornøyd med frakt og candy Endret 18. oktober 2004 av MonkyBOY
MonkyBOY Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 En annen ting og DVd spilleren skulle være sort forøverig den var hvit gir faen da
Netshop Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Takk for støtten alle sammen, men syns jo helt klart dette er for dårlig selv, vi skal jo ikke sende ut noe som ikke er 100%. Skal personlig gi klaps på lanke + 2x fy-fy til PC-produksjon vår, og så får vi satse på at slikt ikke gjentar seg for ofte. Godt du er fingernem kjære kunde slik at du løser dette selv, men det er ikke tilfelle med alle våre kunder slik at vi selvsagt ikke kan ha det sånn. Beklager. Mvh Svenn-Aage, Netshop
Alastor Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Samma hvor god service en butikk har, slike småfeil på pc skal ikke forekomme..og som jeg egentlig hadde regna med, så er netshop helt enige i det
Zeph Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hehe, ikkje berr får du godteri, men også ein utfordring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå