benlen Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hei jeg har et terratec tv-kort. Og programmet som fulgte med er egentlig ganske ok, men det viser to ikoner (+program navn) nede på taskbaren. Som egentlig er ganske vanlig, men de irriterer meg litt. Så dette er det jeg ønsker at skal skje når jeg starter det: -Bare vise ikonene i Systray(nede ved klokka) -At konsoll vinduet hvor man kan velge kanaler, stille inn kanaler ol. startes minnimert slik at jeg slipper å se det. For det bruker jeg nesten aldri. Jeg har prøvd noen systray programmer og kikket litt i registeret, men ikke funnet noen god løsning på det. Noen som har noen tips?
Syar-2003 Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Installer supptools så får du sc.exe installert som kan registrere/lage services Ikke sikker på om de to appsene dine kan gå som services man du kan jo prøve. Eks. på hdtune laget i cmd , som service med autostart: C:\>sc create hdtune binPath= "C:\\Program Files\\HD Tune\\HDTune.exe" start= auto type= own displayname= HDTune [sC] CreateService SUCCESS C:\> Delete service: C:\>sc delete hdtune [sC] DeleteService SUCCESS C:\>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå