spaceace Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 aha! fant den, syntes det var krunglete å måtte gå inn på alterativer for å velge stadion og vær!! det er mye jeg ikke er fornøyd med i dette spillet! det værste er vel at forsvaret ALLTID ligger så sinnsykt dypt inne på egen bane halvdel! det er så lite realistisk, samt at å drible forsvaret er alt for lett selv om man har på world class, gleder meg til PES4!
Jeremy Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har også et spørsmål til kontrollen på pc. Hvordan finter man? Shift
Kurt P Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hva er de forskjellige knappene man bruker til å spille fifa 05 på pc?
Panodil Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Går det ikke å få spillerne til å løpe fortere enn den joggefarta som dem holder. Irriterende at man ikke klarer å ta igjen ballfører som jogger. Eller at man ikke kan sprinte litt med ballen.
Jeremy Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Går det ikke å få spillerne til å løpe fortere enn den joggefarta som dem holder. Irriterende at man ikke klarer å ta igjen ballfører som jogger. Eller at man ikke kan sprinte litt med ballen. Finnes jo en sprinteknapp Løper ganske fort da, og enda fortere dersom du tapper finteknappen mens du holder inne sprint (større sjanse for at du mister ballen da).
Panodil Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Fant det ut nå. Trodde ikke man kunne endre kontroll instillingene. Men er det noen som får til å bruke "spillerløp" og "løp uten ball". Og hva er "modifiser"?
Kurt P Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Kjære, les manualen... Har mista den .. Dumme meg !! Blir så sinna. Endelig kjøpt spillet også vet jeg ikke åssen man får spilt engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå