FHSS Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg sliter med å få til noe som helst i ovennevnte spill når det gjelder cornere... Tiden fra da man har valgt hvilken angriper man ønsker å bruke og frfem til innlegget kommer blir for liten! Jeg rekker ikke komme meg frem til nedslagsfeltet tidsnok. Og resultatet blir hver gang at keeperen plukker ballen uanstrengt ned... Tips mottas med stor takk! FHSS
Desdichado Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Øvelse gjør mester, riktignok har jeg bare klart det en gang selv, men du verden for en følelse det var når jeg endelig fikk knallet ballet i nota med en suveren heading på en utoverskrudd corner. Prøv å tren litt på det i treningsmodusen...
FHSS Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Øvelse gjør mester, riktignok har jeg bare klart det en gang selv, men du verden for en følelse det var når jeg endelig fikk knallet ballet i nota med en suveren heading på en utoverskrudd corner. Prøv å tren litt på det i treningsmodusen... Hvordan får du skrudd ballen da? Kan du endre hvor ballen skal lande på noen måte? FHSS
Dj Charlie Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hvilken utgivelse snakker vi om? (Pc, GameCube P2 etc.)
PeeJay Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg tror keeperen tar den hvis man blir stoppet av forsvareren. Det er derimot ikke nødvendig å stå i sirkelen før ballen blir skutt - det er derfor mulig å vente litt før man starter rushet.
FHSS Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Jeg tror keeperen tar den hvis man blir stoppet av forsvareren. Det er derimot ikke nødvendig å stå i sirkelen før ballen blir skutt - det er derfor mulig å vente litt før man starter rushet. Det er pc det er snakk om her... Hvordan skal man unngå å bli stoppet av forsvareren da? Blir holdt unna hver gang! Cornerne går meg egentlig på nervene. Bare tull å få dem, egentlig! Håper dere kan hjelpe meg?! FHSS
GoldlaXiE Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg tror keeperen tar den hvis man blir stoppet av forsvareren. Det er derimot ikke nødvendig å stå i sirkelen før ballen blir skutt - det er derfor mulig å vente litt før man starter rushet. Det er pc det er snakk om her... Hvordan skal man unngå å bli stoppet av forsvareren da? Blir holdt unna hver gang! Cornerne går meg egentlig på nervene. Bare tull å få dem, egentlig! Håper dere kan hjelpe meg?! FHSS Tror ikke det er så mye å gjøre med det, bortsett fra å vente på Pro Evolution Soccer 4 Irriterer meg grønn over dødballene på Fifa 2005.. Endret 18. oktober 2004 av Gullegutt
GoldlaXiE Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 åssen styrer man på fifa ? Med hendene..? kommer selfølgelig ann på konsoll/pc..
FHSS Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 åssen styrer man på fifa ? Med hendene..? kommer selfølgelig ann på konsoll/pc.. Kan vi prøve å resonere oss frem til en løsning? FHSS
Janivars Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 åssen styrer man på fifa ? Med hendene..? kommer selfølgelig ann på konsoll/pc.. Pc seff.. Jeg hater så max at det ikke går ann å lage egne controller.. Værste jeg vet med fifa.. Finner aldri ut hva de forskjellige kontrollen for spark løp sentre er, ikke står det noe sted heller..
GoldlaXiE Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 åssen styrer man på fifa ? Med hendene..? kommer selfølgelig ann på konsoll/pc.. Pc seff.. Jeg hater så max at det ikke går ann å lage egne controller.. Værste jeg vet med fifa.. Finner aldri ut hva de forskjellige kontrollen for spark løp sentre er, ikke står det noe sted heller.. Jeg lager da egne kontroller..
Desdichado Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Nå spiller jeg FIFA 2005 på pc med gamepad da (logitech dual action), er endel lettere enn å bruke tastaturet. Du kan endre hvordan en corner skal tas i taktiske innstillinger før du går inn i selve kampen. Husker ikke i farta hva den heter, men der endrer du de tre mulighetene du kan velge i mellom før dødball tas. Frispark i farlig posisjon er dritkult i dette spillet da. Du smeller av en kanon av en ball, klistra i krysset. Hadde det bare ikke vært for en fantastisk enhåndsredning av keepern. Desto større er gleden når du endelig får det til. Men, øvelse gjør mester. Bare husk å spill på minst semi-pro, på amatør er spillerne dine - amatører i forhold.
FHSS Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Tusen takk for innlegget! Men jeg skulle ønske de hadde gjort det på en annen måte... Frisparkene er jeg helt enig i! De har kommet seg betraktelig. Og jeg har spilt på 'amatør' til nå. Pleier alltid å gjøre det for å komme innpå spillet, om du forstår hva jeg mener?! Men jeg får forsøke Semi Pro, da vettu! fhSS
Cinemarxism Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har også et spørsmål til kontrollen på pc. Hvordan finter man?
jingt Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) på fifa 2004 ihverfall så venta man til halve sirkelen i venstre hjørna var gått. så spurta man inn og (scorte) Endret 19. oktober 2004 av illvit
GoldlaXiE Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Ville berre si at Fifa 2005 nå har ankommet, og jeg er positivt overassket! Likte spillet veldig godt.. Dette var til Xbox..
spaceace Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 noen som vet hvordan man velger tid på døgnet (dag/natt) og hvilken stadion man vil spille på osv på friendly kamp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå