Gå til innhold

Deres mening om DC FINAL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe som er negativt med DC Final er at dei har tatt det gamle hangarskipet med, istadenfor det nye. :nei:

Kommer vel ny patch snart med det nye hangarskipet og med F117 på flere maps..

Dc_Final - FINAL - tviler på at det kommer noe med DC nå - Nå er det BF2 for alle penga :p

HEhe, men kommer vel en liten patch tenker jeg...

Skulle BF2 komme ut før jul?

Lenke til kommentar
Noe som er negativt med DC Final er at dei har tatt det gamle hangarskipet med, istadenfor det nye. :nei:

Kommer vel ny patch snart med det nye hangarskipet og med F117 på flere maps..

Dc_Final - FINAL - tviler på at det kommer noe med DC nå - Nå er det BF2 for alle penga :p

men kommer vel en liten patch tenker jeg...

Kansje, men sånn som det er nå er det tvilsomt siden de jobber med BF2. Det tok sin tid for DCF kom ut.

Lenke til kommentar

Nei det er det ikke ! DC har blitt laget av ett firma som heter Trauma Studios, Trauma Studios ble kjøpt opp av DICE for at Trauma Stuidos skulle HJELPE til med å lage BF2, det er DICE Sverige som står for selve spillet !

 

DCF er blitt laget av DC communityet ! (altså fans som kan sitt)

Lenke til kommentar
Nei det er det ikke ! DC har blitt laget av ett firma som heter Trauma Studios, Trauma Studios ble kjøpt opp av DICE for at Trauma Stuidos skulle HJELPE til med å lage BF2, det er DICE Sverige som står for selve spillet !

 

DCF er blitt laget av DC communityet ! (altså fans som kan sitt)

Så teknisk sett så er altså ikke DC final en offisiell DC utgivelse? :dontgetit:

 

Synes iallefall det var veldig bra mod, dere finner meg på battlefield.no sin server, under navnet "Pvt. Gundrosen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...