ttt Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Noen som vet om det har kommet demo av Championship Manager 5 da? niks. det har ikkje komt nokon cm5 demo, og det vil nok bli ei stund til den vil kome sidan cm5 har blitt utsatt til neste år.
apoxdigital Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 87? Er da født i 83, hvor står 87? skal komme innom igjen om noen dager med en fyldig rapport og noen skjermbilder hvis det er stemning for d! Det står 87 i profilen din Veldig stemning for det. Jaja, han feis i grøten.
sindreskalsykle Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Er det noen som vet om royal leag er med i FM???
Stream Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Er det noen som vet om royal leag er med i FM??? Etter det jeg har hørt er den med, ja.
Onkel Kompost Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 edit: ..og nei, jeg synes ikke demoen suger. Den er faktisk veldig god synes jeg, og jeg gleder meg til jeg får råd til å kjøpe meg fullversjonen! Blir en god jul på hytta i år også ja Hehe, det vil jeg tro det blir. Du har vel en bærbar maskin med deg dertil da? Det er to spill jeg har sett frem til det siste halve året, det ene var cm5 (eller fm som det blir nå, selv om jeg kommer til å kjøpe begge) og Freedom Force vs The third Reich Nå kommer snart Jagged Alliance 3 også (om de økonomiske tingene blir holdt styr på) og det kan også bli bra.
Dʋgɢtung Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 edit: ..og nei, jeg synes ikke demoen suger. Den er faktisk veldig god synes jeg, og jeg gleder meg til jeg får råd til å kjøpe meg fullversjonen! Blir en god jul på hytta i år også ja Hehe, det vil jeg tro det blir. Du har vel en bærbar maskin med deg dertil da? Jepp, da blir det nok å ha med både PS2, Xbox samt den bærbare maskinen. Ikkeno snowboard/ski på meg i år heller nei, bare Football Manager, GTA: San Andreas, Knights of the Old Republic +++
Onkel Kompost Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jepp, da blir det nok å ha med både PS2, Xbox samt den bærbare maskinen. Ikkeno snowboard/ski på meg i år heller nei, bare Football Manager, GTA: San Andreas, Knights of the Old Republic +++ Hahaha! Endelig noen som har skjønt hva en skal bruke hytten til. For hva kan vel overhodet være mer koselig enn å sitte å spille ett eller annet spill i lyset av en peis i fyr og flammer?
DrittData Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Da var iallefall min dom klar fra spillet, så får dere dømme selv. Et utmerket spill er det iallefall.. Link: http://www.gamersmix.com/index.php?name=an...showpage&pid=77
Manx Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) Mine forventninger ble jo ikke noe mindre nå Er jo ikke på den siden jeg handler spille på, litt forskjell på gamesmix.com og gamersmix.com ikke mye men nok. Edit: Hvordan er hastigheten i spillet, bruker den mye tid på å "tenke"? Endret 1. november 2004 av MU26599
DrittData Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 det er dessverre litt for lange pauser fortsatt, men merker forbedringer på dette punktet. har man en rimelig god pc så går det utrolig greit
Thor_F Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Drittdata: som CM-spiller igjennom mange, mange år reagerer jeg på at du i ingressen skriver følgende: "...har siden slutten av 90-tallet blitt et svært populært fenomen med fans så godt som over hele verden..." CM1 kom i 1992, CM 93/94 kom i 1993, CM2 kom i 1995. Visste du ikke dette eller mener du disse titlene ikke var særlig populære? I så fall: baserer du den graderingen av popularitet på salgstall eller noe annet? Her er forresten linken til SI Games' softography: http://www.sigames.com/softography.php
DrittData Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 joda, vet det, men er siden slutten av 90 tallet spillene har blitt svært populære. de første DOS-baserte spillene var svært begrensede etc
Dʋgɢtung Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Det var vel faktisk CM2 95/96 som var det store gjennombruddet, var det ikke?
Onkel Kompost Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Det var vel faktisk CM2 95/96 som var det store gjennombruddet, var det ikke? Hmm, har ikke merket noe til at det ble mye mer pop rundt cm2. Spilte en del cm93 jeg, det var en kamerat som fikk meg til å være med på det. Og jeg likte ikke fotball en gang. Cm2 var stort, lettere å få folk, og man kunne få kjente spillere som Maradona og lignende. Har fulgt denne er serien siden 94 blir det vel, og har måttet tålt mangt et hånord fra folk jeg kjenner. Når det gjelder spillanmeldelsen så gjør den at jeg gleder meg enda litt ekstra til spillet ramler ned i posten min. Det blir så bra.
Thor_F Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 joda, vet det, men er siden slutten av 90 tallet spillene har blitt svært populære. de første DOS-baserte spillene var svært begrensede etc Det var et vagt svar. Jeg gjentar; hva slags gradering av popularitet er det du baserer deg på? Jeg vil påstå at CM har vært svært populært helt siden det originale CM ble utgitt. Dette fordi det bragte en følelse av realisme inn i sjangeren som var ny. Det er merkelig at ingen andre produsenter i løpet av de 12 årene som har gått ikke har klart å komme i nærheten av å skape den samme gode spill-følelsen. Så mange som har forsøkt, og samtlige har mislyktes. I mine øyne, altså. Det sier jo imidlertid endel om hvor mye peil Collyer-brødrene & co har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå