Gå til innhold

Football Manager 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mye frem og tilbake etter at nye folk begynte å "kødde" med CM, men nå er SI strax tilbake med et flunkende nytt spill: Football Manager og det er jo genialt!

Har liksom masse nye deilige funksjoner som man bare kunne drømme om i forrige versjon. Endelig kan man ta skikkelig grep om alle ting i spillet, alt fra avanserte treningsopplegg, til bedre kampavvikling og bedre utvalg av spillere.

Har bare hatt tid å spille et par timer av fullversjonen enda og det ser veldig genialt ut, noen andre som har spilt fullversjonen (ikke demoen!!!)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å hvor fikk du tak i det?

Spillet gikk gold på fredag og blir først lansert 5. november. "Spillet" er vel ikke på ca. 161 mb eller? For hvis det er det så har du faktisk klart å få tak i demoen.

Den første demoen som kom var en beta som dukket opp i slutten av oktober, og den var på 31 mb. Jeg lastet ned den 26.10, og den var bare ute i en uke før den ble fjernet.

Endret av MU26599
Skrevet (endret)

Spillet er pakket på 340 mb, og som spillanmelder har man noen fordeler ;)

NOTE: Sports Interactive mappa ferdig installert er på nesten 600mb

Endret av DrittData
Skrevet

snakket med endel som har prøvd både fullversjon og demo og alle sier at det er det klart beste fopallmanager spillet som er laget.

Som mann fra Molde bør man jo prøve å og ikke snakke for høyt om Molde FK og patriotisme, men såvidt jeg ser så er alle spillkjøp den siste tiden og avganger oppdatert, samme gjelder også på RBK, VIF og andre klubber jeg sjekket

Skrevet

Tror jeg på, gleder meg som en liten unge til dette spillet.

Laster ned demoen nå, men med en heftig isdn linje så går det ikke så fort. Er nå kommet meg inn på de siste 4 timene og 45 minuttene :w00t:

Er det bare england å spania hvor det er bilder av spillere og drakter? Mener jeg leste noe om det i sta.

Skrevet

kan vel stemme, spiller meg først gjennom norske forhold, men skal vel videre å spille noen sesongen med arsenal, inter og real madrid før jeg begynner på en gigantomtale av tiårets beste fotballspill.

Skrevet (endret)

Sier jeg det får jeg nok mange slemme mods etter meg, men se på linken for hjemmeside på profilen min. Omtale klar 1.11

NOTE: Ang. Arsenal og medgangssupporter: Har holdt med Arsenal i snart 20 år... :love:

Endret av DrittData
Skrevet

Ditt heldige svin!!!! :p

Kikket innom siden. Rart jeg ikke har hørt om den før, men den så veldig interessant ut. Kommer nok til å titte innom der noen ganger ja :thumbup: , selv om Gamer.no er og blir min favorittspillside :)

Hvor langt har du kommet i fullversjonen da? Skjedd noe spennende? Noe du f.eks har screenshots av? Er alltid morsomt når skjeldne hendelser skjer! :)

Skrevet

87? Er da født i 83, hvor står 87?

skal komme innom igjen om noen dager med en fyldig rapport og noen skjermbilder hvis det er stemning for d!

Skrevet

skal komme innom igjen om noen dager med en fyldig rapport og noen skjermbilder hvis det er stemning for d!

Ja, gjør det!

Fødselsdag: 4 Juli 1987

Skrevet

Det står 87 i profilen din ;)

Veldig stemning for det.

Skrevet

Du som har spillet er det bilder av spillerne i premie league? er ikke det på demoen. Er i førstedivisjon og nedover.

Kan jo legge ut et lite bilde selv.

Enveiskjøring :D

Skrevet

Det jeg lurer på er om hvis man begynner å spille den 6mnd demoen, om man kan fortsette på originalen når den kommer... vil begynne nå, men vil nødig begynne på nytt hvis det går bra liksom.. for å si det litt enklere: kan jeg ta vare på savegamen fra demoen å bruke den i full-utgaven???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...