tors81 Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Hei, har idag fått gang på min splitter nye maskin. Jeg har ett powercolor 9800 PRO hvor CS:CZ fulgte med i bundelen. Jeg har da innstallert spillet, men når det starter så må jeg skrive inn en cd- key som skal stå på min cd jewel case? Jeg har lett og lett men mine øyne har ikke funnet noe slikt, cd`ene kom jo bare i papirfoldere. Har aldri spillt dette før, men vil gjerne prøve det en gang. Jeg lurte på om jeg måtte registrere meg på valve ,og det har jeg gjort men fikk ikke noe derfra heller. Jeg skal bare spille singleplayer foreløpig, men kanskje ISDN linja holder til multiplayer og? Sikkert bare jeg som er blind, men noen som kan hjelpe meg?
Opacus Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 På min retailversjon står key på et klistremerke på forsiden av manualen i coveret.
tors81 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 ok, jeg har ikke noe manual, bare 2 cd`er, det kan vel ikke ligge på en av cd`ene?
tors81 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 mulig jeg fant ut av detnå. Satt inn cd 1 på nytt, og der står det: register to get your cd-key. Da skal jeg vel få det til. Trykket første gang på : launch CSCZ, og da innstallerte jeg det.
Opacus Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Står utenpå manualen. Har du kjøpt katta i sekken? Bilde av mitt CZ-innhold (ja, jeg har skravert vekk keyen ): http://opacus.acme-games.com/img/cz-key.jpg
tors81 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Ja sånn ser ikke min ut bare to hvite plastlommer. Trodde ikke jeg kunne kjøpe katta i sekken på komplett. Nei, den er sikkert grei, men når jeg trykket på register så får jeg opp: siden kan ikke vises, hvor linken går til http://auth.sonydadc.com........ Dette var ikke noe greit, er dette bare noe som er midlertidlig nede? woho, 100 innlegg, ja dette er noe å feire, hva er forresten deleted scenes når jeg innstallerer spillet? Endret 16. oktober 2004 av tors81
brillan Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Trykket på den linken på cd1 jeg, så fikk jeg konto med key osv
tors81 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 jaja, jeg får prøve senere da, kanskje siden er nede eller noe sånt.
Frostax Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Condition Zero fulgte med på mitt HIS x800pro også.. cd'ene kom i to plastlommer, og keyen står på cd 1...
tors81 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Ja nå fikk jeg det til, siden kom fram og jeg måtte trykke på en link i en mail jeg fikk derfra. Måtte så trykke enda en gang til på denne registreringsknappen på cd så kom key`en opp. Men det hadde jo vært lettere om de hadde skrevet den på cd eller lignende. Ja men da er alt i skjønneste orden, takk for hjelpen. Nå skal jeg spille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå